Pardo 38 została wybrana Łodzią Motorową Roku 2020. Wykorzystano przepisy ze studia Zuccheri Yacht Design i bardzo dobrze dostosowano do nowego rozmiaru, aby zachować elegancję i sportową stronę, która zapewniła sukces jego poprzednikom.Odwrócony łuk i karbonowy dach T (pochodzący od tego samego dostawcy co Lamborghini) przyczyniają się do jego bardzo rozpoznawalnego rodzinnego podobieństwa. Proporcje są idealne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. ...
Pardo 38 została wybrana Łodzią Motorową Roku 2020. Wykorzystano przepisy ze studia Zuccheri Yacht Design i bardzo dobrze dostosowano do nowego rozmiaru, aby zachować elegancję i sportową stronę, która zapewniła sukces jego poprzednikom.Odwrócony łuk i karbonowy dach T (pochodzący od tego samego dostawcy co Lamborghini) przyczyniają się do jego bardzo rozpoznawalnego rodzinnego podobieństwa. Proporcje są idealne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. wnętrze, bo nic nie zostało poświęcone pod względem komfortu zamieszkania w porównaniu do 43'. Na pokładzie znajdziemy stół i kanapę, którą można przekształcić w duży leżak, kuchnię pod twardym dachem, trzy przednie fotele ster, cztery łóżka i łazienka na wyposażenie wnętrza. Oczywiście wszędzie jest trochę mniej miejsca, tracimy osobny prysznic i musimy obniżyć stolik w kokpicie, żeby zrobić miejsce na miejsce do opalania, ale podstawowe funkcje są dobrze spełnione. Podwójne łóżko o wymiarach 160 x 200 cm jest bardzo wygodne, a dwa łóżka o wymiarach 80 x 180 cm są miłym dodatkiem.
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur ...
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur car rien n’a été sacrifié à l’habitabilité par rapport au 43’. A bord, on retrouve table et banquette transformables en grand bain de soleil, cuisine sous le hard-top, trois fauteuils frontaux au pilotage, quatre couchages et une salle de bain pour les aménagements intérieurs. Certes, il y a un peu moins de place partout, on perd la douche séparée et il faut abaisser la table de cockpit pour laisser place au bain de soleil, mais les fonctions essentielles sont bien remplies. Le lit double de 160 x 200 cm est très confortable et les deux couchages de 80 x 180 cm sont un bel appoint.