Pardo 38 została wybrana Motorówką Roku 2020. Receptury studia Zuccheri Yacht Design zostały przejęte i bardzo dobrze dostosowane do nowego rozmiaru, aby zachować elegancję i sportową stronę, które przyczyniły się do sukcesu jego poprzedników. Odwrócona kokarda, górna część z włókna węglowego (pochodząca od tego samego dostawcy co Lamborghini) przyczyniają się do bardzo rozpoznawalnego rodzinnego podobieństwa. Proporcje są idealne zarówno na zewnątrz, ...
Pardo 38 została wybrana Motorówką Roku 2020. Receptury studia Zuccheri Yacht Design zostały przejęte i bardzo dobrze dostosowane do nowego rozmiaru, aby zachować elegancję i sportową stronę, które przyczyniły się do sukcesu jego poprzedników. Odwrócona kokarda, górna część z włókna węglowego (pochodząca od tego samego dostawcy co Lamborghini) przyczyniają się do bardzo rozpoznawalnego rodzinnego podobieństwa. Proporcje są idealne zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz, ponieważ nic nie zostało poświęcone pod względem zamieszkiwania w porównaniu z 43-calowym. Na pokładzie znajduje się stół i kanapa z możliwością przekształcenia w duży taras do opalania, kuchnia pod twardym dachem, trzy przednie fotele przy kierownicy, cztery koje oraz łazienka na wyposażenie wnętrza. Co prawda wszędzie jest trochę mniej miejsca, traci się osobny prysznic i trzeba obniżyć stolik w kokpicie, żeby zrobić miejsce do opalania, ale podstawowe funkcje są dobrze spełnione. Podwójne łóżko 160 x 200 cm jest bardzo wygodne, a dwa łóżka 80 x 180 cm są miłym dodatkiem.
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur ...
Le Pardo 38 a été élu Power Boat of the Year 2020. Les recettes du studio Zuccheri Yacht Design sont reprises et très bien adaptées au nouveau gabarit afin de conserver l’élégance et le côté sportif qui ont fait le succès de ses prédécesseurs. L’étrave inversée, le T top en carbone (qui provient du même fournisseur que Lamborghini) participent à son air de famille très reconnaissable. Les proportions sont idéales à l’extérieur comme à l’intérieur car rien n’a été sacrifié à l’habitabilité par rapport au 43’. A bord, on retrouve table et banquette transformables en grand bain de soleil, cuisine sous le hard-top, trois fauteuils frontaux au pilotage, quatre couchages et une salle de bain pour les aménagements intérieurs. Certes, il y a un peu moins de place partout, on perd la douche séparée et il faut abaisser la table de cockpit pour laisser place au bain de soleil, mais les fonctions essentielles sont bien remplies. Le lit double de 160 x 200 cm est très confortable et les deux couchages de 80 x 180 cm sont un bel appoint.