Belliure Endurance Kecz z 12 m. długości i zanurzeniu 1,70 m. Ma pełny kil, który zapewnia łatwość obsługi w celu podążania określonym kursem, z całkowicie przejrzystym i szerokim pokładem dziobowym, jest to idealne miejsce do odpoczynku, gdy łódź stoi na kotwicy lub żegluje. W przypadku więcej niż 10 pasażerów na pokładzie obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 25 EUR. Całe wnętrze to łańcuch detali w zabudowie i dobrego smaku w projektowaniu. Pod ...
Belliure Endurance Kecz z 12 m. długości i zanurzeniu 1,70 m. Ma pełny kil, który zapewnia łatwość obsługi w celu podążania określonym kursem, z całkowicie przejrzystym i szerokim pokładem dziobowym, jest to idealne miejsce do odpoczynku, gdy łódź stoi na kotwicy lub żegluje. W przypadku więcej niż 10 pasażerów na pokładzie obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 25 EUR. Całe wnętrze to łańcuch detali w zabudowie i dobrego smaku w projektowaniu. Pod główną kabiną znajduje się silnik i zbiorniki, które zwiększają stabilność dobrze przemyślanego kadłuba. Autopilot ze zdalnym sterowaniem, dziobowy ster strumieniowy, radar, sonda 3D, sprzęt bezpieczeństwa MOB, radiolatarnia, tratwa ratunkowa, VHF ICOM z nagrywaniem, fuzja radiowa według stref, WIFI, generator turbiny wiatrowej 220cv, klimatyzacja, ogrzewanie i długi itp. . ..uzupełnij wyposażenie tego klasycznego klejnotu.
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen ...
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen gusto en el diseño. Bajo la cabina principal se encuentra el motor y depósitos, con lo que añade estabilidad al bien estudiado casco. Piloto automático con mando a distancia, hélice de proa, radar, sonda 3D, equipo de seguridad MOB, radiobaliza, balsa salvamento, VHF ICOM con grabación, radio fusión por zonas, WIFI, generador 220cv aerogenerador, aire acondicionado, calefacción y un largo etc...complementan el equipamiento de esta joya clásica.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych