Kecz wytrzymałościowy Belliure o długości 12 m. długości i zanurzeniu 1,70 m. Posiada ciągłą stępkę, która zapewnia łatwość obsługi w podążaniu zadanym kursem, a pokład dziobowy jest całkowicie przejrzysty i przestronny, jest to idealne miejsce do odpoczynku, gdy łódź zakotwiczy lub żegluje. Jest tam dodatkowe 25 euro w przypadku, gdy na pokład wchodzi więcej niż 10 pasażerów. Całe wnętrze to połączenie detali w szafkach i dobrego gustu w projektowaniu. ...
Kecz wytrzymałościowy Belliure o długości 12 m. długości i zanurzeniu 1,70 m. Posiada ciągłą stępkę, która zapewnia łatwość obsługi w podążaniu zadanym kursem, a pokład dziobowy jest całkowicie przejrzysty i przestronny, jest to idealne miejsce do odpoczynku, gdy łódź zakotwiczy lub żegluje. Jest tam dodatkowe 25 euro w przypadku, gdy na pokład wchodzi więcej niż 10 pasażerów. Całe wnętrze to połączenie detali w szafkach i dobrego gustu w projektowaniu. Pod główną kabiną znajduje się silnik i zbiorniki, co zwiększa stabilność dobrze przestudiowanego kadłuba. Autopilot ze zdalnym sterowaniem, ster strumieniowy dziobowy, radar, sonda 3D, sprzęt bezpieczeństwa MOB, radiolatarnia, tratwa ratunkowa, VHF ICOM z nagrywaniem, radio strefowe, WIFI, turbina wiatrowa o mocy 220 KM, klimatyzacja, ogrzewanie i wiele więcej... uzupełnij wyposażenie tej klasycznej perełki.
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen ...
Belliure Endurance Ketch con 12 m. de eslora y un calado de 1,70m. Dispone de una quilla corrida que proporciona facilidad en el manejo para seguir un rumbo determinado, con una cubierta de proa que está totalmente despejada y amplia es la zona perfecta para estar descansando cuando el barco fondea o esta navegando. Hay un extra de 25€ para cuando embarquen más de 10 pasajeros. Todo el interior es una cadena de detalles en ebanistería y buen gusto en el diseño. Bajo la cabina principal se encuentra el motor y depósitos, con lo que añade estabilidad al bien estudiado casco. Piloto automático con mando a distancia, hélice de proa, radar, sonda 3D, equipo de seguridad MOB, radiobaliza, balsa salvamento, VHF ICOM con grabación, radio fusión por zonas, WIFI, generador 220cv aerogenerador, aire acondicionado, calefacción y un largo etc...complementan el equipamiento de esta joya clásica.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych