Itama 38, włoski klasyk zaprojektowany przez inżyniera i założyciela w 1969 roku, Amati pisze historię włoskich łodzi otwartych na całym świecie od ponad czterdziestu lat. Postanowił zbudować nową generację wyjątkowych, wydajnych łodzi motorowych o ponadczasowym stylu. „Ukochany” pisane od tyłu. Jeśli chcesz klasycznego, rozsądnego projektu, na który nie ma wiele do oglądania, wybierz Itama'38. Nasza Itama to bez wątpienia klasyka wśród klasyków, ...
Itama 38, włoski klasyk zaprojektowany przez inżyniera i założyciela w 1969 roku, Amati pisze historię włoskich łodzi otwartych na całym świecie od ponad czterdziestu lat. Postanowił zbudować nową generację wyjątkowych, wydajnych łodzi motorowych o ponadczasowym stylu. „Ukochany” pisane od tyłu. Jeśli chcesz klasycznego, rozsądnego projektu, na który nie ma wiele do oglądania, wybierz Itama'38. Nasza Itama to bez wątpienia klasyka wśród klasyków, z najnowszymi przeróbkami i ulepszeniami wprowadzonymi przez naszych inżynierów. W porównaniu do poprzednich 38 modeli, nasza Itama jest wyposażona w 2 silniki nowej generacji. Iveco FPT NEF400 oferuje zaawansowaną technologię diesla i gwarantuje doskonałe osiągi przy maksymalnej prędkości 34 węzłów, ograniczonej masie i gabarytach. wibracje. , Z widokiem na łazienkę i barek zaraz za nią. Itama na wygodny jednodniowy rejs. Jest tak czysta i niezmieniona jak od 1980 roku. To legendarna czysta linia.
Itama 38, un classico italiano progettato dall'ingegnere e fondatore nel 1969, Amati ha scritto la storia delle barche aperte italiane in tutto il mondo da oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto all'indietro. Se vuoi un classico design senza fronzoli, non è molto da guardare allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico ...
Itama 38, un classico italiano progettato dall'ingegnere e fondatore nel 1969, Amati ha scritto la storia delle barche aperte italiane in tutto il mondo da oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto all'indietro. Se vuoi un classico design senza fronzoli, non è molto da guardare allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico dei classici, con l'ultimo refitting e i miglioramenti apportati dai nostri ingegneri. Rispetto ad altri precedenti 38 modelli, il nostro Itama è equipaggiato con 2 motori di nuova generazione. Iveco FPT NEF400 offre tecnologia diesel avanzata e garantisce prestazioni eccellenti con una velocità massima di 34 nodi, peso limitato e dimensioni di ingombro. vibrazioni. , In vista del bagno, e del wetbar subito dietro. Itama per una comoda crociera giornaliera. È stato pulito e invariato come lo è stato dal 1980. È una leggendaria linea pulita.