Itama 38, włoski klasyk zaprojektowany przez inżyniera i założyciela w 1969 roku Amati zapisuje historię włoskich łodzi otwartych na całym świecie od ponad czterdziestu lat. Zaczął budować nową generację wyjątkowych, wysokowydajnych łodzi motorowych o ponadczasowym stylu. „Amati” napisane od tyłu. Jeśli chcesz klasycznego projektu bez zbędnych dodatków, to nie jest to wiele, jeśli chodzi o Itama'38. Nasza Itama jest niewątpliwie klasyką klasyki, z ...
Itama 38, włoski klasyk zaprojektowany przez inżyniera i założyciela w 1969 roku Amati zapisuje historię włoskich łodzi otwartych na całym świecie od ponad czterdziestu lat. Zaczął budować nową generację wyjątkowych, wysokowydajnych łodzi motorowych o ponadczasowym stylu. „Amati” napisane od tyłu. Jeśli chcesz klasycznego projektu bez zbędnych dodatków, to nie jest to wiele, jeśli chodzi o Itama'38. Nasza Itama jest niewątpliwie klasyką klasyki, z ostatnimi przeróbkami i ulepszeniami wprowadzonymi przez naszych inżynierów. W porównaniu z innymi poprzednimi modelami 38, nasza Itama jest wyposażona w 2 silniki nowej generacji. Iveco FPT NEF400 oferuje zaawansowaną technologię diesla i gwarantuje doskonałe osiągi z maksymalną prędkością 34 węzłów, ograniczoną wagą i ogólnymi wymiarami. wibracje. , Z widokiem na łazienkę i barek tuż za nią. Itama na wygodny codzienny rejs. Jest czysta i niezmieniona, tak jak od 1980 roku. To legendarne czyste linie.
Itama 38, un classico italiano progettato dall'Ingegnere e fondatore nel 1969 Amati ha scritto la storia delle imbarcazioni aperte italiane in tutto il mondo per oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto al contrario. Se vuoi un design classico senza fronzoli, non c'è molto che cerchi allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico ...
Itama 38, un classico italiano progettato dall'Ingegnere e fondatore nel 1969 Amati ha scritto la storia delle imbarcazioni aperte italiane in tutto il mondo per oltre quarant'anni. Ha iniziato a costruire una nuova generazione di eccezionali motoscafi ad alte prestazioni con uno stile senza tempo. "Amati" scritto al contrario. Se vuoi un design classico senza fronzoli, non c'è molto che cerchi allora Itama'38. Il nostro Itama è senza dubbio il classico dei classici, con l'ultimo refitting e i miglioramenti apportati dai nostri ingegneri. Rispetto agli altri precedenti modelli 38, il nostro Itama è dotato di 2 motori di nuova generazione. Iveco FPT NEF400 che offrono tecnologia diesel avanzata e garantiscono prestazioni eccellenti con velocità massima di 34 nodi, peso e ingombri limitati. vibrazioni. , Con vista sul bagno e sul mobile bar appena dietro. Itama per una comoda crociera giornaliera. È stato pulito e invariato come lo è stato dal 1980. È una leggendaria linea pulita.