Piękny półsztywny z 2020 roku, w pełni wyposażony o długości 7,15 m, z dużym leżakiem na dziobie oraz pięknym modułowym akterze, który również może służyć jako leżak. Łódź ma wiele opcji. Elektryczne wciągarka kotwiczna, sterowanie elektryczne, lodówka, a także kuchnia z zlewem bardzo dobrze zorganizowana pod siedziskiem kokpitu. Znajduje się wiele schowków na rzeczy, a oczywiście na pokładzie jest prysznic pokładowy oraz teleskopowa drabinka. Duża ...
Piękny półsztywny z 2020 roku, w pełni wyposażony o długości 7,15 m, z dużym leżakiem na dziobie oraz pięknym modułowym akterze, który również może służyć jako leżak. Łódź ma wiele opcji. Elektryczne wciągarka kotwiczna, sterowanie elektryczne, lodówka, a także kuchnia z zlewem bardzo dobrze zorganizowana pod siedziskiem kokpitu. Znajduje się wiele schowków na rzeczy, a oczywiście na pokładzie jest prysznic pokładowy oraz teleskopowa drabinka. Duża plaża na rufie i pokład mają wykończenie flexiteck. Jedną z największych zalet Salpy jest wyjątkowa linia wodna tych łodzi. Jest ona oznaczona stopniem oraz bardzo kątowym profilem dziobu o kącie 28°, co zapewnia niezrównaną jakość żeglugi. Skipper dostępny za dodatkową opłatą w wysokości 300 € do zapłaty w porcie
Magnifique Semi Rigide édition 2020, Full Option de 7m15 disposant d'un grand bain de soleil à l'avant ainsi que d'un beau carré arrière modulable également en bain de soleil.
Le bateau possède de nombreuse options.
Un guideau électrique, commande électrique, réfrigérateur mais aussi une kitchenette avec évier très bien agencée sous l'assise du cockpit.
On retrouve engagement de nombreux coffres de rangements, et bien sur une douche de pont ainsi ...
Magnifique Semi Rigide édition 2020, Full Option de 7m15 disposant d'un grand bain de soleil à l'avant ainsi que d'un beau carré arrière modulable également en bain de soleil.
Le bateau possède de nombreuse options.
Un guideau électrique, commande électrique, réfrigérateur mais aussi une kitchenette avec évier très bien agencée sous l'assise du cockpit.
On retrouve engagement de nombreux coffres de rangements, et bien sur une douche de pont ainsi qu'une échelle télescopique.
La grande plage arrière et le pont bénéficie d'une finition flexiteck.
L'un des points fort de Salpa réside dans la caréne exceptionnelle de ces bateaux.
Celle ci est marquée par un step ainsi qu'un profil d'étrave très angulaire a 28° conférant une qualité de navigation incomparable.
Skipper disponible pour un montant de 300€ à payer au Port;