Witam wszystkich, Wynajmuję moją żaglówkę zacumowaną w Benodet, jest to łódź dobrze utrzymana (rok budowy: 2000). Posiada 5 łóżek z pojedynczą kabiną zamykaną z tyłu, przedział WC . Sprzęt elektroniczny niezbędny do nawigacji jest więcej niż kompletny: VHF ASN i GPS + przenośny GPS Garmin + pakiet nawigacyjny (wiatrak, wzmacniacz, prędkościomierz, echosonda) + ploter Raymarine + przenośny VHF + indywidualna latarnia „PLB1” do rejsów morskich (kanał ...
Witam wszystkich, Wynajmuję moją żaglówkę zacumowaną w Benodet, jest to łódź dobrze utrzymana (rok budowy: 2000). Posiada 5 łóżek z pojedynczą kabiną zamykaną z tyłu, przedział WC . Sprzęt elektroniczny niezbędny do nawigacji jest więcej niż kompletny: VHF ASN i GPS + przenośny GPS Garmin + pakiet nawigacyjny (wiatrak, wzmacniacz, prędkościomierz, echosonda) + ploter Raymarine + przenośny VHF + indywidualna latarnia „PLB1” do rejsów morskich (kanał Irlandia, Gaskonia) + wysięgnik IOR + elektryczny silnik przetargowy Temo 450. Możliwość zapewnienia biustonoszy ochronnych dla dzieci. Łódź jest zdatna do żeglugi i łatwa w obsłudze, dobrze przystosowuje się do żeglugi w South Finistère. Jej wymiary sprawiają, że jest to żaglówka stabilna i wyważona, charakteryzująca się dobrymi osiągami. Bez problemu zabierze Cię tam, gdzie chcesz. Z Glenan do Belle-Ile przez wyspę Groix; lub w kierunku Raz de Sein, Zatoki Douarnenez, portu w Brest, a jeśli masz więcej czasu, w kierunku kanału Four, Ouessant, wysp anglo-normańskich lub Scilly. Uwaga dotycząca możliwości zamieszkania: Łódź jest dopuszczona do przewozu 6 pasażerów do żeglugi przybrzeżnej i 5 do żeglugi morskiej, ale doświadczenie pokazuje, że przy pięciu osobach jest bardzo ciasno. Kabina rufowa jest szeroka, ale niska i może pomieścić dwie osoby dorosłe i ewentualnie dziecko. Dwie ławki w salonie zamieniono na prycze. Wady łodzi: brakuje jej kabiny i jest droga w utrzymaniu... (Moja żona nazywa ją moją „tancerką”.) A tak na serio, zawsze jest jakiś trochę wody na dnie, ale czasami kilka litrów po długich nogach pod wiatr. Przyczyna zidentyfikowana: zużyte pierścienie teflonowe na sterach kierunku, do wymiany przy następnym projekcie owiewki. Jedyne rozwiązanie: podnieść podłogę i opróżnić za pomocą wytrząsarki. Jeśli chcesz przesłać mi swoje projekty nawigacyjne - możliwa jest wspólna nawigacja - lub po prostu uzyskać więcej informacji, nie wahaj się ze mną skontaktować za pośrednictwem wiadomości SamBoat. Jak tylko dokonasz rezerwacji, wyślę Ci szczegółową instrukcję obsługi łodzi + 3 inwentarze (bezpieczeństwo + dostępne wyposażenie i mapy nawigacyjne + wyposażenie kuchni) + trzy tutoriale (uruchomienie silnika, panel elektryczny, bezpieczeństwo) + „Specjalny Rejestr Weryfikacyjny” opisany w dekrecie z 6 maja 2019 r. i oczywiście na bieżąco aktualizowany o odpowiednie faktury. ***UWAGA ***: Pakiet sprzątania 50 € OBOWIĄZKOWE. Płatne na miejscu przy zejściu ze statku. Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne + dezynfekcja Covid. Nie musisz nic robić przy sprzątaniu, nawet zostawiasz śmieci na pokładzie. Obowiązkowy pakiet sprzątania w wysokości 50 euro: wnętrze i na zewnątrz + dezynfekcja Covid, płatna przy zejściu ze statku: nie musisz nic robić przy sprzątaniu , nawet śmieci zostawiasz na pokładzie. Możliwość udostępnienia bezpłatnych rowerów, w tym jednego z wózkiem dziecięcym (lub na zakupy). Możliwe ustalenia dotyczące czasu odbioru / zwrotu łodzi / pełnego dodatku do oleju napędowego. Do zobaczenia wkrótce na pokładzie!
Bonjour à tous, Je mets à la location mon voilier amarré à Benodet, c'est un bateau bien entretenu (construction : 2000). Il dispose de 5 couchages avec une seule cabine fermée à l'arrière, d'un compartiment toilettes. L'équipement électronique nécessaire à la navigation est plus que complet: VHF ASN et GPS + GPS Garmin portable + Pack navigation (Girouette, répétiteur, speedo, sondeur) + traceur Raymarine + VHF portable + balise individuelle ...
Bonjour à tous, Je mets à la location mon voilier amarré à Benodet, c'est un bateau bien entretenu (construction : 2000). Il dispose de 5 couchages avec une seule cabine fermée à l'arrière, d'un compartiment toilettes. L'équipement électronique nécessaire à la navigation est plus que complet: VHF ASN et GPS + GPS Garmin portable + Pack navigation (Girouette, répétiteur, speedo, sondeur) + traceur Raymarine + VHF portable + balise individuelle "PLB1" pour les croisières hauturières (Manche Irlande, Gascogne) + perche IOR + moteur d'annexe Temo 450 électrique. Possibilité de mettre à disposition des brassières de sécurité pour enfants. Le bateau est marin et maniable, il s'adapte bien à la navigation dans le Finistère Sud. Ses dimensions en font un voilier stable et équilibré, affichant de bonnes performances. Il vous emmènera sans problème vers la destination que vous souhaitez. Des Glenan à Belle-Ile en passant par l'île de Groix; ou vers le Raz de Sein, la Baie de Douarnenez, la rade de Brest, et si vous avez plus de temps, vers le chenal du Four, Ouessant, les Anglo-normandes ou les Scilly. A noter pour l'habitabilité : Le bateau est homologué pour 6 passagers en navigation côtière et pour 5 en navigation hauturière, mais l'expérience montre qu'on est très à l'étroit à cinq. La cabine arrière est large mais basse de plafond et peut accueillir deux adultes et éventuellement un enfant. Les deux banquettes du carré se transforment en bannettes. Défauts du bateau: il manque une cabine et il est cher à l'entretien... (Ma femme l'appelle ma "danseuse".) Plus sérieusement, il y a toujours un peu d’eau dans les fonds, mais parfois plusieurs litres après de longs bords au près. Cause identifiée : bagues de téflon usées des mèches de safrans, à changer lors du prochain chantier de carénage. Seule solution : soulever les planchers et vider avec l’écope. Si vous souhaitez me soumettre vos projets de navigation -co-navigation possible- ou simplement pour plus d'informations, n'hésitez pas à me contacter via la messagerie de SamBoat. Dès la réservation je vous envoie un mode d'emploi détaillé du bateau + 3 inventaires (sécurité + équipement et cartes marines disponibles + matériel de cuisine) + trois tutoriels (démarrage moteur, tableau électrique, sécurité) + le "Registre de Vérification spéciale" décrit dans l'arrêté du 6 mai 2019, et bien sûr, tenu à jour avec les factures correspondantes. ***A NOTER *** : 50€ Forfait nettoyage obligatoire. A régler sur place au débarquement. Nettoyage intérieur et extérieur + désinfection Covid. Vous n'avez rien à faire pour le nettoyage, vous laissez même les poubelles à bord. Compulsory cleaning package of 50 euros: interior and exterior + Covid disinfection, payable on disembarkation: you don't have to do anything for cleaning, you even leave the bins on board. Possibilité de mise à disposition gratuite de vélos, dont un avec carriole enfant (ou pour faire les courses). Arrangements possible pour les heures de prise en main / rentrée du bateau / complément plein gasoil. A bientôt à bord !
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zdjęcia poprzednich najemców