3 podwójne kabiny, 2 łazienki z prysznicem, wbudowana kuchnia, podgrzewacz wody, radar, GPS, elektryczna wyciągarka, elektryczna winda kotwiczna, tendr z silnikiem zaburtowym, ploter map. Duży salon ze stołem i sofami, który może wygodnie pomieścić 6 lub 7 osób w nocy i 12 w ciągu dnia. Na codzienne wycieczki może wyruszyć maksymalnie 11 osób. Silnik Yanmar o mocy 54 KM. Markizy przeciwsłoneczne z poduszkami. Do najpopularniejszych rejsów zaliczamy ...
3 podwójne kabiny, 2 łazienki z prysznicem, wbudowana kuchnia, podgrzewacz wody, radar, GPS, elektryczna wyciągarka, elektryczna winda kotwiczna, tendr z silnikiem zaburtowym, ploter map. Duży salon ze stołem i sofami, który może wygodnie pomieścić 6 lub 7 osób w nocy i 12 w ciągu dnia. Na codzienne wycieczki może wyruszyć maksymalnie 11 osób. Silnik Yanmar o mocy 54 KM. Markizy przeciwsłoneczne z poduszkami. Do najpopularniejszych rejsów zaliczamy ten z celem Ponza. Klasyczny rejs na Wyspy Poncjańskie – Ponza i Palmarola, aby cieszyć się jednym z najpiękniejszych odcinków morza na Morzu Śródziemnym. Palmarola jest bardziej dzika i cichsza, Ponza jest bardziej imprezowa i różnorodna. Pierwszego dnia, po około 11 godzinach żeglugi z Fiumicino, odpoczniesz i zrelaksujesz się na kotwicy w jednej z licznych zatoczek na wyspie Palmarola. Dla tych, którzy nie chcą wejść na pokład w Fiumicino, dostępne jest alternatywne wejście na pokład w Nettuno. Kontynuacją rejsu będzie opłynięcie Palmaroli z wieloma przystankami na kąpiel. Następnie nadejdzie kolej na Ponzę, skąd będziesz mógł zejść na ląd i odwiedzić miasto. Następnie odbędą się dni żeglowania po Ponzie z przystankami na pływanie i posiłki. W drodze powrotnej nowy przystanek w Palmarola, a następnie udanie się do Fiumicino lub Nettuno w celu zejścia na ląd. Częste przekąski i posiłki będą przygotowywane w kuchni, która będzie odpowiednio wielkości i dobrana tak, aby w jak największym stopniu unikać posiłków na lądzie, przy czym będzie to możliwe dla tych, którzy chcą zejść na ląd, jeśli to możliwe i zgodnie z warunkami pogodowymi lub trasami rejsów. Rejs jest odpowiedni dla osób, które nie mają problemów z chorobą morską oraz dla tych, którym nie przeszkadza przebywanie na pokładzie. Dowódca będzie dostępny do prowadzenia małych lekcji żeglarstwa, meteorologii i nawigacji morskiej. Na pokładzie należy przestrzegać wszystkich klasycznych zasad nawigacji i życia na łodzi, aby zapewnić wzajemny spokój i harmonię. Jeśli chodzi o Sardynię, to południowa Sardynia z najlepszymi plażami i zatoczkami, wybierz się na rejs oparty na nawigacji głębinowej, aby cieszyć się ciszą morza podczas długich żeglugi do i z Sardynii. Najpierw zatrzymamy się w Palmaroli, aby nacieszyć się pięknem tych wód, chwilę odpoczniemy w porcie, a następnie popłyniemy ponownie do Capo Carbonara, gdzie dotrzemy po około 30 godzinach żeglugi na otwartym morzu, gdzie również będzie to możliwe aby dostrzec duże ssaki. Rejs będzie kontynuowany z małymi dziennymi nawigacjami w poszukiwaniu najlepszych zatoczek najbardziej chronionych przed wiatrami, aż do S.Antioco. Wracając, każdy, kto chce, może wysiąść w Arbatax lub Olbii. Życie na łodzi będzie charakteryzowało się maksymalnym relaksem i przyjemnością żeglowania. Częste przekąski i posiłki będą przygotowywane z kuchni, która będzie odpowiedniej wielkości i dobrana tak, aby w jak największym stopniu unikać posiłków na lądzie. Będzie jednak możliwe zejście na ląd z tendrem w dowolnym momencie, ale na krótkie okresy lub wieczorem po zakończeniu żeglugi. Rejs jest odpowiedni dla osób, które nie mają problemów z chorobą morską oraz dla tych, którym nie przeszkadza przebywanie na pokładzie. Dowódca będzie dostępny do prowadzenia małych lekcji żeglarstwa, meteorologii i nawigacji morskiej. Na pokładzie należy przestrzegać wszystkich klasycznych zasad nawigacji i życia na łodzi, aby zapewnić wzajemny spokój i harmonię.
3 cabine doppie, 2 bagni con doccia, cucina a murata, scaldabagno, radar, gps, winch elettrico, salpa ancora elettrico, tender con motore fuoribordo, plotter cartografico. Ampio salone con tavolo e divani che possono ospitare comodamente 6 o 7 persone durante la notte e 12 per il giorno. Per escursioni giornaliere si possono imbarcare fino a 11 persone. Motore Yanmar 54 cv. Tendalini parasole con cuscineria. Per le Crociere più richieste citiamo quella ...
3 cabine doppie, 2 bagni con doccia, cucina a murata, scaldabagno, radar, gps, winch elettrico, salpa ancora elettrico, tender con motore fuoribordo, plotter cartografico. Ampio salone con tavolo e divani che possono ospitare comodamente 6 o 7 persone durante la notte e 12 per il giorno. Per escursioni giornaliere si possono imbarcare fino a 11 persone. Motore Yanmar 54 cv. Tendalini parasole con cuscineria. Per le Crociere più richieste citiamo quella con destinazione Ponza. Classica crociera alle Isole Pontine – Ponza e Palmarola per godere di uno dei tratti di mare più belli del Mediterraneo. Palmarola è più selvaggia e silenziosa, Ponza più festaiola e variegata. Nel primo giorno, dopo la navigazione di circa 11 ore da Fiumicino, ci si riposerà e rilasserà all’ancora in una delle numerose cale dell’Isola di Palmarola. Per chi non voglia imbarcare a Fiumicino è previsto un imbarco alternativo a Nettuno. La crociera proseguirà con la circumnavigazione di Palmarola con molte fermate per bagni. Poi sarà la volta di Ponza dove si potrà sbarcare per visitare il paese. Seguiranno giorni di navigazioni intorno Ponza con fermate per bagni e pasti. Al ritorno saà effettuata una nuova sosta a Palmarola e poi rotta su Fiumicino o Nettuno per lo sbarco. Frequenti spuntini e pasti saranno preparati sulla scorta della cambusa che verrà opportunamente dimensionata e selezionata al fine di evitare quanto più possibile i pasti a terra, essendo tuttavia possibile per chi voglia, sbarcare ove possibile e compatibilmente con tempo meteorologico o rotte della crociera. La crociera è indicata per chi tendenzialmente non ha problemi di mal di mare e chi non soffre la permanenza a bordo. Il comandante sarà disponibile per piccole lezioni di vela, meteorologia e navigazione di altura. A bordo, l’insieme delle classiche regole della navigazione e della vita in barca dovrà essere rispettato per la reciproca serenità ed armonia. Per quanto riguarda la Sardegna, Sud Sardegna con le sue migliori spiagge e cale, in una crociera improntata sulla navigazione di altura, per godersi il silenzio del mare durante le navigazioni lunghe da e per la Sardegna. Si farà un primo scalo a Palmarola per godersi la bellezza di quelle acque, un po' di riposo in rada e poi via di nuovo in navigazione per Capo Carbonara dove si arriverà dopo circa 30 ore di navigazione in mare aperto dove sarà possibile avvistare anche i grandi mammiferi. La crocierà proseguirà con piccole navigazioni diurne alla ricerca delle migliori cale più protette dai venti fino a S.Antioco. Ritornando chi vorrà potrà sbarcare ad Arbatax o Olbia. La vita in barca si svolgerà all’insegna del massimo relax e del piacere di navigare. Frequenti spuntini e pasti saranno preparati sulla scorta della cambusa che verrà opportunamente dimensionata e selezionata al fine di evitare quanto più possibile i pasti a terra. Sarà tuttavia possibile sbarcare con il tender ogni volta che si vorrà ma per piccoli periodi o di sera dopo la navigazione. La crociera è indicata per chi tendenzialmente non ha problemi di mal di mare e chi non soffre la permanenza a bordo. Il comandante sarà disponibile per piccole lezioni di vela, meteorologia e navigazione di altura. A bordo, l’insieme delle classiche regole della navigazione e della vita in barca, dovrà essere rispettato per la reciproca serenità ed armonia.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zdjęcia poprzednich najemców