PIĘKNY I FUTURYSTYCZNY KATAMARAN PUNCH 1200
W ciągu 23 lat, od 1987 do 2010 roku, Christian Hernández i jego stocznia multicap caraibes zbudowali dziesiątki katamaranów. Zaprojektowany najpierw przez słynnego Philippe'a Harlé, a później przez firmę Mortain Mavrikios. Te wielokadłubowce nadal zachwycają swoich właścicieli (głównie na Karaibach). Dostaliśmy taki, który utrzymuje tylko oryginalny kask, absolutnie wszystko inne zostało zrobione i ...
PIĘKNY I FUTURYSTYCZNY KATAMARAN PUNCH 1200
W ciągu 23 lat, od 1987 do 2010 roku, Christian Hernández i jego stocznia multicap caraibes zbudowali dziesiątki katamaranów. Zaprojektowany najpierw przez słynnego Philippe'a Harlé, a później przez firmę Mortain Mavrikios. Te wielokadłubowce nadal zachwycają swoich właścicieli (głównie na Karaibach). Dostaliśmy taki, który utrzymuje tylko oryginalny kask, absolutnie wszystko inne zostało zrobione i zupełnie nowe. Nie ma grota, ma jedynie genuę i dwa nowe, fantastyczne silniki Hondy o mocy 20 KM każdy.
Białe wnętrze z odsłoniętym drewnem Iroko.
Pokład pokładowy. Autonomia dzięki panelom słonecznym i falownikowi o mocy 1500 W. Dwa nowe silniki Hondy o mocy 20 KM każdy, o przybliżonym zużyciu 2/3 litrów na godzinę/silnik. Posiada również duży zbiornik świeżej wody o pojemności 800 litrów.
Posiada 2 kabiny z łóżkami o wymiarach 140x195 cm, z dużymi oknami o wymiarach 180x60 cm. Mają też dwa otwierane okna na dachu, przez które można wyjść także na taras.
Kolejna kabina z łóżkiem 180x186 cm, z oknem 180x40 cm, również z dużym oknem otwieranym na dach.
Posiada również 2 indywidualne klatki z łóżkami o wymiarach 180x90 cm.
Flybrige z poczekalnią.
Platforma kąpielowa.
2 pełne łazienki z toaletą elektryczną.
Kuchnia dwupalnikowa z piekarnikiem gazowym i blatem o wymiarach 175x54 cm, całość z czarnego marmuru.
Wysłany na czarter dzienny dla 12 + załogi i z noclegiem dla maksymalnie 12 osób łącznie ze sternikiem. W komfortowych warunkach nocować mogło maksymalnie 8 osób dorosłych + kapitan, jednak łódź przeznaczona jest dla 12 osób, czyli w przypadku dzieci, nocować mogło maksymalnie 12 osób (wliczając załogę).
W zależności od profilu klienta i/lub liczby osób, kapitan może być zobowiązany do skorzystania z jednej z kabin.
- Dodatki:
Obowiązkowe: Sprzątanie końcowe: 250 € (100 € w przypadku czarteru dziennego)
Pakiet Comfort: 250 € (tylko z noclegiem)
Kapitan: 220 €/dzień
Fakultatywny:
Pakiet luksusowy: do 6 osób 400 €, od 7 do 10 osób: 500 €
Kucharz: 200 €/dzień
Hostessa: 200 €/dzień
- Kucharz i gospodyni (osoba odpowiedzialna za obie rzeczy) 240 €/dzień
* PAKIET KOMFORT ZAWIERA:
- Pościel
- Ręczniki
- Gaz butanowy
* PAKIET LUKSUSOWY ZAWIERA:
- Transfery z lotniska na lotnisko
- Odbiór cotygodniowych zakupów (aby wszystko było zapakowane na pokładzie po przybyciu klienta) W ten sposób klient nie marnuje pierwszego dnia czarteru na dokonanie zakupu.
- Deska surfingowa z wiosłem
OBCYCH ŁÓDŹ Z DARMOWYM SILNIKEM ZABURTOWYM.
NOTATKA. W sezonie wysokim i ekstra wynajmowane są tylko całe tygodnie, w niskim i średnim sezonie także pojedyncze dni.
Kaucja za nocleg: 1000 €
Depozyt za czarter dzienny: 500 €
Zmiana dnia i/lub zwrot pieniędzy w przypadku złej pogody dotyczy wyłącznie czarterów dziennych.
CZAR TYGODNIOWY
Rozpoczyna się w sobotę około 16:00 (z możliwością bezpłatnego wcześniejszego wejścia na pokład, o ile pozwalają na to okoliczności) i w przeciwieństwie do większości łodzi na Ibizie, choć nie posiada miejsc do cumowania, odprawa odbywa się w porcie Marina port Ibiza (Jednakże ze względu na warunki pogodowe lub dzień wcześniej czarter łodzi zakończył się w innym rejonie lub ze względu na dogodniejszą dla klienta możliwość zaokrętowania/odbycia nauki w innym rejonie), który Będzie to dla Ciebie bardzo wygodne, ponieważ możesz nawet zamówić swój zakup online, poczekać, aż będziesz pił piwo na którymkolwiek z fantastycznych tarasów i wygodnie przechowywać go na pokładzie. A kończy się w piątek ok. 20:00 również w porcie (Marina port Ibiza). Jeśli jednak klient będzie chciał spędzić noc na pokładzie ostatniej nocy (maksymalnie do 9:00 w sobotę), to tak. dozwolone bezpłatnie, ale obowiązują następujące warunki: przypadki/opcje:
1/ Klient śpi na kotwicy w miejscu zejścia na ląd, a w sobotę kapitan zabiera klientów pontonem)
2/ Klient śpi w porcie, ale koszt ponosi klient, maksymalny czas opuszczenia statku to sobota o godzinie 09:00.
3/ Klient ma możliwość dopłaty w wysokości 150 € i w ten sposób zejście na ląd odbywa się w porcie oraz o godzinie 12:00 rano w sobotę. W ten sposób klient może nieco „rozciągnąć” wynajem, gdyż ostatnią noc może spędzić w dowolnym innym miejscu (np. na Formenterze) i wyokrętować się w porcie w sobotę o godzinie 12:00.
4/ Klient ma możliwość spędzenia nocy w porcie, opłacenia kosztów cumowania, a także ma możliwość uiszczenia dodatku 150 € (za późny wypłynięcie) w ten sposób może również opuścić statek o godzinie 12:00 rano .
CZARTER KRÓTSZY NIŻ TYDZIEŃ Z NOCLEREM
Jeśli klient wynajmuje łódź na przykład na 4 dni, czas zaokrętowania będzie wynosił około 12:00 w porcie i zejście na ląd w porcie około 20:00 (ALE NIE MA CUMOWNI NA NOC). Jeśli klient chce spędzić ostatnią noc na pokładzie, może to zrobić bezpłatnie, ale będą miały zastosowanie następujące przypadki/opcje:
1/ Klient śpi zakotwiczony w strefie zejścia na ląd, a kapitan zabiera klientów na dół pontonem)
2/ Klient nocuje w porcie, ale koszt ponosi klient, maksymalny czas opuszczenia statku to następnego dnia o godzinie 09:00 rano.
CZARTER DZIENNY
Godziny zaokrętowania i zejścia ze statku są elastyczne, jest to 8-godzinny dzień, zwykle od 12:00 do 20:00, ale w większości przypadków można wejść na pokład nieco wcześniej i zakończyć wcześniej lub odwrotnie, zacząć nieco później i kończących się później, zawsze będzie to uzależnione od daty rezerwacji i godziny zapadnięcia zmroku. Istnieje również możliwość odrobienia dodatkowych godzin za dodatkową opłatą. Jeżeli chodzi o zaokrętowanie, to zazwyczaj odbywa się ono w tym samym porcie (Marina port Ibiza), ale może zaistnieć sytuacja, że ze względu na złą pogodę lub złe warunki na morzu, zaokrętowanie i sprowadzenie na ląd odbywają się w innych rejonach, zawsze mając na uwadze wygodę klienta, tak aby nawigacja jest znacznie spokojniejsza i przyjemniejsza.
PALIWO W CENIE CZARTERU DZIENNEGO
PRECIOSO Y FUTURISTA CATAMARÁN PUNCH 1200
En eL período de 23 años comprendido entre 1987 y 2010, Christian Hernández y su astillero multicap caraibes, construyeron docenas de catamaranes. Diseñados primero por el famoso Philippe Harlé y más tarde por la empresa Mortain Mavrikios. Estos multicascos siguen haciendo las delicias de sus propietarios (la mayoría en el Caribe). Nosotros nos hemos hecho con uno, que sólo mantiene el casco original, absolutamente ...
PRECIOSO Y FUTURISTA CATAMARÁN PUNCH 1200
En eL período de 23 años comprendido entre 1987 y 2010, Christian Hernández y su astillero multicap caraibes, construyeron docenas de catamaranes. Diseñados primero por el famoso Philippe Harlé y más tarde por la empresa Mortain Mavrikios. Estos multicascos siguen haciendo las delicias de sus propietarios (la mayoría en el Caribe). Nosotros nos hemos hecho con uno, que sólo mantiene el casco original, absolutamente todo lo demás se ha hecho y se le ha puesto completamente nuevo. No tiene vela mayor, sólo tiene génova y dos fantásticos y nuevos motores honda de 20 cv cada uno.
Interior en blanco con madera de Iroko vista.
Cubierta de deckmarine. Autonomía con placas solares e inverter de 1500 W. Dos motores honda nuevos de 20 cv cada uno, con un consumo apróximado de 2/3 litros por hora/motor. Tiene además un gran depósito de agua dulce de 800 litros.
Dispone de 2 camarotes con camas de 140x195 cm, con ventanales grandes de 180x60 cm. Tienen también dos ventanas en el techo que se abren por las cuales se puede también salir a la cubierta.
Otro camarote con cama de 180x186 cm, con ventana de 180x40 cm, también con una ventana grande que se abre en el techo.
Tiene también 2 conejeras individuales con camas de 180x90 cm.
Flybrige con salón.
Plataforma de baño.
2 baños completos, con wc eléctricos.
Cocina de dos fuegos con horno de gas y un plano de trabajo de 175x54 cm, todo en mármol negro.
Despachado para day chárter para para 12 + tripulación y con pernocta para máximo 12 incluído el patrón. Podrían pernoctar cómodas un máximo de 8 adultos + capitán, pero el barco está despachado para 12, es decir, si algunos son niños podrían pernoctar hasta un máximo de 12 personas (incluyendo tripulación)
En función del perfil del cliente y/o del número de personas, podría ser requerido que el capitán utilizara uno de los camarotes.
- Extras:
Obligatorios: Limpieza final: 250 € (100 € para day chárter)
Pack confort: 250 € (solo con pernocta)
Patrón: 220 €/dia
Opcionales:
Luxury pack: Hasta 6 pax 400 €, de 7 a 10 pax: 500 €
Cocinero: 200 €/dia
Azafata: 200 €/dia
- Cocinero y azafata (una persona que se encarga de ambas cosas) 240 €/día
* PACK CONFORT INCLUYE:
- Ropa de cama
- Toallas
- Gas Butano
* LUXURY PACK INCLUYE:
- Traslados aeropuerto-zona de embarco-aeropuerto
- Recepción de la compra semanal (para tener todo estibado a bordo a la llegada del cliente) De esta manera el cliente no pierde el primer día del chárter en tener que realizar la compra.
- Tabla de paddle surf
EMBARCACIÓN AUXILIAR CON FUERABORDA GRATUITO.
NOTA. En temporada alta y extra se alquila sólo semanas completas, en temporada baja y media también días sueltos.
Fianza con pernocta: 1000 €
Fianza Day Charter: 500 €
Se cambia el dia y/o se devuelve el dinero por mal tiempo, única y exclusivamente en day chárter.
CHARTER SEMANAL
Comienza el sábado sobre las 16:00 horas (con posibilidad de early boarding gratuíto, siempre que las circunstancias lo permitan) y al contrario que la mayoría de los barcos en ibiza, aunque no tiene amarres para pernoctar, el checking si se realiza en puerto en Marina port Ibiza (No obstante, por circunstancias climatológicas o porque el barco acabó el charter el dia anterior en otra zona o porque al cliente le viene más cómodo, se podrían realizar/estudiar los embarcos en otra zona) lo que os resultará muy cómodo ya que podéis incluso hacer el pedido de la compra por internet, esperarla mientras tomáis una cerveza en cualquiera de sus fantasticas terrazas y estibarla cómodamente a bordo. Y Finaliza el viernes sobre las 20:00 horas también en puerto (Marina port Ibiza) Pero si el cliente quiere pernoctar a bordo la última noche (hasta máximo las 09:00 horas del sábado, se permitirá de manera gratuíta pero se darán los siguientes casos/opciones:
1/ El cliente duerme fondeado ya en la zona de desembarco y el sábado el capitán baja a los clientes con la dingui)
2/ El cliente duerme en puerto pero el coste correrá por parte del cliente, el horario máximo para dejar el barco será el sábado a las 09:00 de la mañana.
3/ El cliente tiene la opción de abonar un suplemento de 150 € y de esta manera el desembarco se realiza en puerto y a las 12:00 de la mañana del sábado. De esta manera el cliente puede “estirar” un poco más el alquiler ya que pueden pernoctar la última noche en cualquier otra zona (por ejemplo en Formentera) y desembarcar en puerto el sábado a las 12:00 de la mañana.
4/ El cliente tiene la opción de pernoctar en puerto, abonando el coste del amarre y también tiene la opción de abonar los 150 € del suplemento (por salída tardía) de esta manera podrían abandonar también el barco a las 12:00 de la mañana.
CHARTER INFERIOR A UNA SEMANA CON PERNOCTA
Si un cliente alquila el barco por ejemplo 4 dias, el horario del embarco sería sobre las 12:00 en puerto y el desembarco sobre las 20:00 horas en puerto (PERO NO TIENE AMARRES PARA PERNOCTAR). Si el cliente quiere pernoctar a bordo la última noche, podría hacerlo de manera gratuíta, pero se darán los siguientes casos/opciones:
1/ El cliente duerme fondeado ya en la zona de desembarco y el capitán baja a los clientes con la dingui)
2/ El cliente duerme en puerto pero el coste correrá por parte del cliente, el horario máximo para dejar el barco será al dia siguiente máximo a las 09:00 de la mañana.
DAY CHARTER
Los horarios de embarco y desembarco son flexibles, es una jornada de 8 horas, habitualmente de 12:00 a 20:00, pero en la mayoría de los casos, se podría embarcar un poco antes y finalizar antes, o al revés, empezar un poco más tarde y finalizar más tarde, siempre dependerá de la fecha de la reserva y en función del horario en que anochezca. También existe la opción de hacer alguna hora extra abonando un suplemento. Al respecto del embarco, habitualmente se hacen en el mismo puerto (Marina port Ibiza) pero se puede dar la circunstancia que por mal tiempo o por mal estado del mar, se establezca el embarco y desembarco en otras zonas, siempre pensando en la comodidad del cliente para que la navegación sea muy más tranquila y placentera.
COMBUSTIBLE INCLUÍDO PARA DAY CHARTER