M-11 jest punktem odniesienia w sektorze dużych łodzi półsztywnych. Są to cieszące się dużym zainteresowaniem statki luksusowe, charakteryzujące się elegancją i wysoką jakością wykończenia. Wersje Coupe wzbogacają te standardowe elementy o najwyższej jakości wykończenia kabiny. Duża przestrzeń wewnętrzna jest dobrze ukryta od zewnątrz, dzięki skrupulatnym badaniom przeprowadzonym na etapie projektowania, aby ograniczyć wymiary nadbudówki bez ...
M-11 jest punktem odniesienia w sektorze dużych łodzi półsztywnych. Są to cieszące się dużym zainteresowaniem statki luksusowe, charakteryzujące się elegancją i wysoką jakością wykończenia. Wersje Coupe wzbogacają te standardowe elementy o najwyższej jakości wykończenia kabiny. Duża przestrzeń wewnętrzna jest dobrze ukryta od zewnątrz, dzięki skrupulatnym badaniom przeprowadzonym na etapie projektowania, aby ograniczyć wymiary nadbudówki bez utraty wyglądu półsztywnej. Dodatkową zaletą jest to, że na dziobie znajdują się duże obszary do opalania. Na zewnątrz znajduje się również płyta kuchenna i lodówka pod ławką sterową, a na rufie znajdują się dalsze miejsca do opalania. Do jego budowy użyte zostały materiały najwyższej jakości: mieszanka kevlaru, jednokierunkowego włókna węglowego i żywicy epoksydowo-winylowej w kadłubie oraz lity teak na bieżniku pokładu, natomiast stolarka grodzi i meble wewnętrzne Coupe wykonane są z drewna klonowego.
M-11 es un referente en el sector de las grandes embarcaciones semirrígidas. Se trata de embarcaciones de lujo muy solicitadas, basadas en la elegancia y los acabados de alta calidad. Las versiones Coupe potencian estas caracterizaciones de serie con toques de acabado de máxima calidad en la cabina. El amplio espacio interior queda bien disimulado desde el exterior gracias a los minuciosos estudios realizados en la fase de diseño para limitar ...
M-11 es un referente en el sector de las grandes embarcaciones semirrígidas. Se trata de embarcaciones de lujo muy solicitadas, basadas en la elegancia y los acabados de alta calidad. Las versiones Coupe potencian estas caracterizaciones de serie con toques de acabado de máxima calidad en la cabina. El amplio espacio interior queda bien disimulado desde el exterior gracias a los minuciosos estudios realizados en la fase de diseño para limitar el tamaño de la superestructura sin perder la apariencia de una semirrígida. Esto ofrece la ventaja añadida de contar con amplias zonas para tomar el sol en la proa. En el exterior, también hay una placa de cocina y una nevera bajo el banco de dirección y otras zonas para tomar el sol en la popa. En su construcción se han utilizado materiales de primera calidad: una mezcla de kevlar, fibra de carbono unidireccional y resina de epoxi-vinilo para el casco y teca maciza en la banda de rodadura de la cubierta, mientras que la ebanistería de los mamparos y el mobiliario de los interiores del Coupe están realizados en madera de arce.