Kadłub V PARDO 43 ma kąt podniesienia 16° na pawęży i ponad 50° na dziobie. Zapewnia to większą stabilność i płynność w każdych warunkach morskich, a także łatwą manewrowość i szybsze ślizganie się. Ponadto PARDO 43 ma dwa mocne punkty. Po pierwsze, kadłub nasycony żywicą winyloestrową, tworząc wraz ze stępką unikalną monolityczną formę. Po drugie, bok i pokład, które są wykonane z warstwowego PVC o dużej gęstości. Zapewnia to optymalną sztywność ...
Kadłub V PARDO 43 ma kąt podniesienia 16° na pawęży i ponad 50° na dziobie. Zapewnia to większą stabilność i płynność w każdych warunkach morskich, a także łatwą manewrowość i szybsze ślizganie się. Ponadto PARDO 43 ma dwa mocne punkty. Po pierwsze, kadłub nasycony żywicą winyloestrową, tworząc wraz ze stępką unikalną monolityczną formę. Po drugie, bok i pokład, które są wykonane z warstwowego PVC o dużej gęstości. Zapewnia to optymalną sztywność konstrukcji oraz doskonałą izolację termiczną i akustyczną. Konstrukcja spacerowa to jedna z głównych zalet pokładu: gwarantuje dodatkową przestrzeń i ułatwia bezpieczny dostęp do pokładu słonecznego dziobowego. Podobnie jak w przypadku bardzo dużych jachtów, opcjonalna dłuższa platforma rufowa może służyć do wchodzenia i schodzenia z pokładu, pływania, prysznica na świeżym powietrzu lub jako dodatkowa strefa rozrywki wyposażona w materace, pufy lub szezlongi. Łódź jest napędzana parą potężnych systemów Volvo Penta IPS 600 z joystickiem ułatwiającym obsługę. Łódź posiada pełne wyposażenie (między innymi): System Dynamicznego Pozycjonowania Volvo, platformę hydrauliczną, elektryczne bimini, delikatny garaż, dwa klimatyzatory z opcjami grzania i chłodzenia, generator 8kW, stabilizator żyroskopowy…
The PARDO 43’s V-hull has a 16° deadrise angle at the transom and more than 50° at the bow. This ensures greater stability and smoothness in all sea conditions as well as easy maneuverability and faster planing. In addition, the PARDO 43 has two strong points. First, the vinylester resin infused hull, creating a unique monolithic form together with the keel. Second, the side and the deck, that are made in high-density PVC sandwich. This ensures optimum ...
The PARDO 43’s V-hull has a 16° deadrise angle at the transom and more than 50° at the bow. This ensures greater stability and smoothness in all sea conditions as well as easy maneuverability and faster planing. In addition, the PARDO 43 has two strong points. First, the vinylester resin infused hull, creating a unique monolithic form together with the keel. Second, the side and the deck, that are made in high-density PVC sandwich. This ensures optimum structural rigidity and excellent thermal and acoustic insulation. The walk around design is one of the main advantages of the deck: it guarantees extra space and facilitates safe access to the bow sundeck. As in very large yachts, an optional longer stern platform can be used to step on or off board, take a swim, a shower outside or as an extra entertainment area equipped with mattresses, poufs or chaise longues. The boat is powered by a powerful pair of Volvo Penta IPS 600 systems with a joystick for easy operation. The boat has full equipment (among other things): Volvo Dynamic Positioning System, hydraulic platform, electric bimini, tender garage, two air conditions with heating and cooling options, 8kW generator, gyroscope stabilizer …