Kadłub V PARDO 43 ma kąt nachylenia 16° na pawęży i ponad 50° na dziobie. Zapewnia to większą stabilność i płynność w każdych warunkach morskich, a także łatwą manewrowość i szybsze ślizganie. Ponadto PARDO 43 ma dwa mocne punkty. Po pierwsze, kadłub z żywicą winyloestrową, tworzący unikalną monolityczną formę wraz z kilem. Po drugie, burty i pokład, które są wykonane z kanapki z PVC o wysokiej gęstości. Zapewnia to optymalną sztywność strukturalną ...
Kadłub V PARDO 43 ma kąt nachylenia 16° na pawęży i ponad 50° na dziobie. Zapewnia to większą stabilność i płynność w każdych warunkach morskich, a także łatwą manewrowość i szybsze ślizganie. Ponadto PARDO 43 ma dwa mocne punkty. Po pierwsze, kadłub z żywicą winyloestrową, tworzący unikalną monolityczną formę wraz z kilem. Po drugie, burty i pokład, które są wykonane z kanapki z PVC o wysokiej gęstości. Zapewnia to optymalną sztywność strukturalną i doskonałą izolację termiczną i akustyczną. Konstrukcja typu walk around jest jedną z głównych zalet pokładu: gwarantuje dodatkową przestrzeń i ułatwia bezpieczny dostęp do pokładu słonecznego na dziobie. Podobnie jak w przypadku bardzo dużych jachtów, opcjonalna dłuższa platforma rufowa może służyć do wchodzenia na pokład lub schodzenia z niego, pływania, brania prysznica na zewnątrz lub jako dodatkowa strefa rozrywki wyposażona w materace, pufy lub leżaki.
Łódź jest napędzana dwoma mocnymi systemami Volvo Penta IPS 600 z joystickiem dla łatwej obsługi.
Łódź ma pełne wyposażenie (między innymi): Volvo Dynamic Positioning System, platformę hydrauliczną, elektryczne bimini, garaż na łódź pomocniczą, dwie klimatyzacje z opcjami ogrzewania i chłodzenia, generator 8 kW, stabilizator żyroskopowy…
The PARDO 43’s V-hull has a 16° deadrise angle at the transom and more than 50° at the bow. This ensures greater stability and smoothness in all sea conditions as well as easy maneuverability and faster planing. In addition, the PARDO 43 has two strong points. First, the vinylester resin infused hull, creating a unique monolithic form together with the keel. Second, the side and the deck, that are made in high-density PVC sandwich. This ensures optimum ...
The PARDO 43’s V-hull has a 16° deadrise angle at the transom and more than 50° at the bow. This ensures greater stability and smoothness in all sea conditions as well as easy maneuverability and faster planing. In addition, the PARDO 43 has two strong points. First, the vinylester resin infused hull, creating a unique monolithic form together with the keel. Second, the side and the deck, that are made in high-density PVC sandwich. This ensures optimum structural rigidity and excellent thermal and acoustic insulation. The walk around design is one of the main advantages of the deck: it guarantees extra space and facilitates safe access to the bow sundeck. As in very large yachts, an optional longer stern platform can be used to step on or off board, take a swim, a shower outside or as an extra entertainment area equipped with mattresses, poufs or chaise longues.
The boat is powered by a powerful pair of Volvo Penta IPS 600 systems with a joystick for easy operation.
The boat has full equipment (among other things): Volvo Dynamic Positioning System, hydraulic platform, electric bimini, tender garage, two air conditions with heating and cooling options, 8kW generator, gyroscope stabilizer …