Łódź, krążownik Bawarii 46 z 2005 r., solidna, o klasycznych i eleganckich liniach, o długości 14 m i szerokości 4,35 m, składa się z wygodnego kadłuba przelotowego o przyjemnych i opływowych liniach, zapewniającego dobre właściwości żeglarskie przy każdej prędkości.
W dużym kokpicie, po obu stronach dwóch ławek do opalania, znajduje się stół, przy którym może zasiąść 8 osób. Duże trapy i niezwykła stabilność kadłuba umożliwiają łatwe dotarcie do ...
Łódź, krążownik Bawarii 46 z 2005 r., solidna, o klasycznych i eleganckich liniach, o długości 14 m i szerokości 4,35 m, składa się z wygodnego kadłuba przelotowego o przyjemnych i opływowych liniach, zapewniającego dobre właściwości żeglarskie przy każdej prędkości.
W dużym kokpicie, po obu stronach dwóch ławek do opalania, znajduje się stół, przy którym może zasiąść 8 osób. Duże trapy i niezwykła stabilność kadłuba umożliwiają łatwe dotarcie do dziobu, gdzie duże, wykonane na zamówienie poduszki zapewniają strefę relaksu dla 4 osób. Wewnątrz znajdziemy 4 dwuosobowe kabiny (w tym 3 dwuosobowe i jedna z łóżkiem piętrowym), wszystkie wyposażone w gniazdka 12 V i 220 V nawet podczas nawigacji. Dwie łazienki, jedna z oddzielnym prysznicem, wyposażone są w zbiornik do odzyskiwania ścieków, co pozwala na pobyt na terenach parków morskich. Na dużym placu, na którym wygodnie ugoszczą się wszyscy goście przy stole, znajdziemy zabudowaną kuchnię z 3 palnikami, piekarnikiem i podwójną lodówką, gwarantowane bezpłatne łącze internetowe, z zainstalowanym modemem. Silnik, turbodoładowany silnik o mocy 75 KM i napęd żaglowy, jest nowy, podobnie jak akumulatory (litowe najnowszej generacji) i powiązane systemy, natomiast kadłub, stępka i wszystkie inne części konstrukcyjne zostały sprawdzone, sprawdzone i wzmocnione, aby zagwarantować wyjątkową niezawodność i bezpieczeństwo z technicznego punktu widzenia, dzięki czemu ten bawarski statek Cuiser 46 nadaje się do najbardziej ekstremalnych żeglugi oceanicznej.
Wyposażenie uzupełnia przetarg
z silnikiem zaburtowym, supem i silnikiem kajak nadmuchiwany z żaglem
Kuchnia jest według uznania klienta i należy ją traktować jako przedmiot dodatkowy
La barca, un Bavaria 46 Cruiser del 2005, robusta, dalle linee classiche ed eleganti, lunghezza 14 m, larghezza di 4.35 m, e'costituita da un comodo scafo da crociera, dalle linee piacevoli e filanti, capace di offrire buone prestazioni a vela in tutte le andature.
Nell'ampio pozzetto, costeggiato da due panche prendisole, si trova il tavolo in grado di ospitare 8 persone sedute. I larghi passavanti e la notevole stabilità di questo scafo permettono ...
La barca, un Bavaria 46 Cruiser del 2005, robusta, dalle linee classiche ed eleganti, lunghezza 14 m, larghezza di 4.35 m, e'costituita da un comodo scafo da crociera, dalle linee piacevoli e filanti, capace di offrire buone prestazioni a vela in tutte le andature.
Nell'ampio pozzetto, costeggiato da due panche prendisole, si trova il tavolo in grado di ospitare 8 persone sedute. I larghi passavanti e la notevole stabilità di questo scafo permettono di raggiungere facilmente la prua, dove un' ampia cuscineria su misura offre una zona relax per 4 persone. All'interno, troviamo 4 cabine doppie (di cui 3 matrimoniali e una con letti a castello), tutte dotate di prese di corrente 12 volts e 220 volts anche durante le navigazione. I 2 bagni, uno con doccia separata, dispongono di serbatoio recupero acque nere, da permettere di soggiornare in zone parco marino. Nell' ampio quadrato, tale da ospitare a tavola comodamente seduti tutti gli ospiti, troviamo la cucina a murata con 3 fuochi, forno e doppio frigo, la connessione ad internet è garantita a titolo gratuito, con modem installato a bordo. Il motore, un 75 cv turbo con sail drive e' nuovo, come le batterie (di ultima generazione al litio) e i relativi impianti, mentre lo scafo, la chiglia e ogni altra parte strutturale è stata controllata, ispezionata e rinforzata al fine di garantire una estrema affidabilità e sicurezza dal punto di vista tecnico per rendere questo Bavaria 46 Cuiser idonea alle più estreme navigazioni oceaniche.
Completano le dotazioni un
tender con fuoribordo, un sup e una canoa gonfiabile con vela
La cambusa è a discrezione del cliente ed è da considerarsi voce extra