Nasza sztywna łódź pneumatyczna (RIB) została zbudowana w 2019 roku przez stocznię Fost w Atenach. „Honey badger” jest stworzony do szybkiego i bezpiecznego pływania, zapewniając płynny rejs nawet na wzburzonym morzu dzięki głębokiemu kadłubowi w kształcie litery „V”. Jest wyposażony w nowy silnik zaburtowy Suzuki o mocy 300 KM, zapewniający prędkość podróżną 30 węzłów i prędkość maksymalną przekraczającą 50 węzłów. Zużycie paliwa przy prędkości ...
Nasza sztywna łódź pneumatyczna (RIB) została zbudowana w 2019 roku przez stocznię Fost w Atenach. „Honey badger” jest stworzony do szybkiego i bezpiecznego pływania, zapewniając płynny rejs nawet na wzburzonym morzu dzięki głębokiemu kadłubowi w kształcie litery „V”. Jest wyposażony w nowy silnik zaburtowy Suzuki o mocy 300 KM, zapewniający prędkość podróżną 30 węzłów i prędkość maksymalną przekraczającą 50 węzłów. Zużycie paliwa przy prędkości podróżnej: 1,4 l/Nm.
Our rigid inflatable boat (RIB) was built in 2019 by the Fost shipyards in Athens. The "Honey badger" is made to sail fast and safe providing a smooth cruising even in rough seas due to it's deep "V" hull. It's fitted with a new Suzuki 300hp outboard, delivering a cruising speed of 30 knots and top speeds exceeding 50 knots. Fuel consumption at cruising speed: 1.4 Lt./Nm.
Our rigid inflatable boat (RIB) was built in 2019 by the Fost shipyards in Athens. The "Honey badger" is made to sail fast and safe providing a smooth cruising even in rough seas due to it's deep "V" hull. It's fitted with a new Suzuki 300hp outboard, delivering a cruising speed of 30 knots and top speeds exceeding 50 knots. Fuel consumption at cruising speed: 1.4 Lt./Nm.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych