Nasz sztywny ponton (RIB) został zbudowany w 2019 roku w stoczni Fost w Atenach. „Miodożer” jest przystosowany do szybkiego i bezpiecznego pływania, zapewniając płynną żeglugę nawet na wzburzonym morzu dzięki głębokiemu kadłubowi w kształcie litery „V”. Jest wyposażony w nowy silnik zaburtowy Suzuki o mocy 300 KM, zapewniający prędkość przelotową 30 węzłów i prędkość maksymalną przekraczającą 50 węzłów. Zużycie paliwa przy prędkości podróżnej: 1,4 ...
Nasz sztywny ponton (RIB) został zbudowany w 2019 roku w stoczni Fost w Atenach. „Miodożer” jest przystosowany do szybkiego i bezpiecznego pływania, zapewniając płynną żeglugę nawet na wzburzonym morzu dzięki głębokiemu kadłubowi w kształcie litery „V”. Jest wyposażony w nowy silnik zaburtowy Suzuki o mocy 300 KM, zapewniający prędkość przelotową 30 węzłów i prędkość maksymalną przekraczającą 50 węzłów. Zużycie paliwa przy prędkości podróżnej: 1,4 l/Nm.
Our rigid inflatable boat (RIB) was built in 2019 by the Fost shipyards in Athens. The "Honey badger" is made to sail fast and safe providing a smooth cruising even in rough seas due to it's deep "V" hull. It's fitted with a new Suzuki 300hp outboard, delivering a cruising speed of 30 knots and top speeds exceeding 50 knots. Fuel consumption at cruising speed: 1.4 Lt./Nm.
Our rigid inflatable boat (RIB) was built in 2019 by the Fost shipyards in Athens. The "Honey badger" is made to sail fast and safe providing a smooth cruising even in rough seas due to it's deep "V" hull. It's fitted with a new Suzuki 300hp outboard, delivering a cruising speed of 30 knots and top speeds exceeding 50 knots. Fuel consumption at cruising speed: 1.4 Lt./Nm.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych