Zaprojektowany przez Alfeo Scattolina z zamiarem stworzenia prawdziwego rasowego „ocean racera” z luksusowym wnętrzem, bez poświęcania osiągów. Objętości są podane przy znacznej wyporności (12 m), co w połączeniu z dobrą dawką pozwala na dużą elastyczność w rozkładzie obciążeń. Ta cecha, często pomijana, jest wręcz niezbędna w przypadku łodzi zaprojektowanej do różnych potrzeb, od regat po rejsy długodystansowe. Ta łódź okazała się szczególnie niezawodna ...
Zaprojektowany przez Alfeo Scattolina z zamiarem stworzenia prawdziwego rasowego „ocean racera” z luksusowym wnętrzem, bez poświęcania osiągów. Objętości są podane przy znacznej wyporności (12 m), co w połączeniu z dobrą dawką pozwala na dużą elastyczność w rozkładzie obciążeń. Ta cecha, często pomijana, jest wręcz niezbędna w przypadku łodzi zaprojektowanej do różnych potrzeb, od regat po rejsy długodystansowe. Ta łódź okazała się szczególnie niezawodna w warunkach silnego wiatru. Przemieścił się po 10 uderzeniach z balastem 4 ton. Każdy, kto ceni sobie vintage'owy smak wnętrz z litego drewna w zestawieniu z typowymi plastikowymi konstrukcjami łodzi, będzie usatysfakcjonowany. Na tym terenie można znaleźć łódkę, stajnię, klacz, klacz z potężnym kilem (żyłka 2,7m). Pokład z drewna tekowego zapewniał dobre uszczelnienie w każdych warunkach. Duża kabina z czterema siedzeniami na dwóch piętrach, dwuosobowa sypialnia i sypialnia z dwoma pojedynczymi łóżkami i piekarnikiem, lodówką, stolikiem nawigacyjnym, duża podwójna kabina rufowa po lewej stronie, pokój dla sternika na prawej burcie. Remont 2018. Opłata obejmuje abonament do Amatorskiego Związku Sportowego, którego celem jest szerzenie sportu i życia na żaglówce. Członkowie AICS, w tym ubezpieczenie indywidualne.
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera ...
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera a lungo raggio. Questa barca si è dimostrata particolarmente affidabile in condizioni di vento forte. Si è slogato con 10 colpi con una zavorra di 4 tonnellate. Chi apprezza il sapore vintage degli interni in massello rispetto ai plasticoni tipici delle barche da sarà soddisfatto. In questa zona è possibile trovare una barca, una scuderia, una cavalla, mare alla chiglia poderosa (pesca 2,7m). La coperta in teak ha assiduato una buona tenuta in ogni condizione. Una grande cabina con quattro posti a due piani, una camera matrimoniale e una camera doppia e forno, frigo, tavolo da carteggio, un poppa sulla sinistra ampia cabina matrimoniale, sulla dritta stanza per lo skipper. Refitting 2018. Nella quota è compresa la sottoscrizione all'Associazione Sportiva Dilettantistica che ha come scopo la diffusione dello sport e della vita in barca a vela. Associati AICS, compresa assicurazione individuale.