Witaj na pokładzie...
Jacht jest zupełnie nowy, i cieszę się spędzaniem na nim jak najwięcej czasu...
"Pływam tylko w trybie współnawigacji: ZAWSZE JESTEM NA POKŁADZIE."
Zakaz palenia wewnątrz, w przypadku "kryzysu" możliwe odstępstwo na rufie, jeśli pogoda jest łaskawa... lub na zewnątrz...
Proszę zabrać buty do łodzi...
Kamizelki ratunkowe obowiązkowe dla osób nie potrafiących pływać lub od razu po wzroście fal...
Podana cena dotyczy ...
Witaj na pokładzie...
Jacht jest zupełnie nowy, i cieszę się spędzaniem na nim jak najwięcej czasu...
"Pływam tylko w trybie współnawigacji: ZAWSZE JESTEM NA POKŁADZIE."
Zakaz palenia wewnątrz, w przypadku "kryzysu" możliwe odstępstwo na rufie, jeśli pogoda jest łaskawa... lub na zewnątrz...
Proszę zabrać buty do łodzi...
Kamizelki ratunkowe obowiązkowe dla osób nie potrafiących pływać lub od razu po wzroście fal...
Podana cena dotyczy 1 osoby.
Nalicz 50 € za osobę i dzień od drugiej osoby (cena maleje w kolejne dni).
Indywidualna oferta cenowa w zależności od składu rodziny z dziećmi.
Mieszkam 4 godziny jazdy od La Rochelle, dlatego gdy mnie tam nie ma, nie wynajmuję jachtu na jeden dzień!
Jacht jest bardzo wygodny, z dwiema zamkniętymi podwójnymi kabinami z szafą i wyposażeniem, dużą i piękną łazienką z WC i prysznicem (ciepła woda w całym jachcie)
Kuchnia wyposażona w kształcie litery L z dużym chłodzonym schłodzonym na 40 litrów i 2-palnikową kuchenką na uchwycie.
Pojemność wody wynosi 120 litrów wody plus 20 litrów ciepłej wody w bojlerze.
Wnętrze wykonane jest z jasnego dębu o wysokości 1,87 m pod sufit, bardzo przyjazny i wygodny kokpit, liczne wyposażenie i skrzynie na przechowywanie, wyjątkowo jasne wnętrze dzięki 8 oknom i luke podłogowych...
Możesz zrobić sobie małą wirtualną wizytę na stronie importer TESYACHTFRANCE, gdzie filmy pokazują wnętrze, cumowanie, itd...
Jej jasność jest naprawdę jednym z jej atutów. Faktycznie, wchodząc do kokpitu, od razu czujesz prawdziwe poczucie dobrego samopoczucia: naturalne światło wpada swobodnie dzięki równowadze miejsc okien i luków podłogowych.
Wszystkie manewry są prowadzone do kokpitu, a jacht jest wyposażony w autopilota i najnowszy system nawigacyjny na konsoli koła sterowego, z możliwością przekazywania informacji wi-fi na iPada dla obserwatorów w kabinie.
Zapasowa rufa sterowa jest łatwo dostępna w bardzo dużej skrzynce z gazowym stabilizatorem po prawej stronie z pływającym kotwicą.
Z jego niewielkim zanurzeniem można łatwo pokonać małe rzeki, zatoki i zejść na brzeg z łatwością.
Jego duża, składana rufa o wymiarach 135 na 90 cm pozwala zejść na piasek pieszo lub wrócić na pokład podczas kąpieli dzięki zintegrowanej, rozkładanej drabince...
Obszerne przestrzenie wszędzie sprawiają, że ten jacht o długości 9,60 m z opuszczoną rufą nie ustępuje niczemu swoim większym rywalom!!!
Mimo że jest to jacht o pływaku obrotowym, całkiem dobrze radzi sobie z podnośeniem się na wiatr i jest bardzo żywiołowy.
Naprawdę świetny jacht i dlatego go kupiłem... zastępując jego młodszego brata, pięknego TES720, który został sprzedany w następnym sezonie.
Noce w różnych portach, inne niż La Rochelle, należy uregulować bezpośrednio w kwaterach portowych.
Trzeba również uwzględnić opłaty za przygotowanie i sprzątanie w wysokości 80 euro, zważywszy że muszę przyjechać dzień wcześniej i wyjechać następnego dnia, aby przygotować i utrzymywać jacht.
Opłaty ogólne (za port, paliwo, jedzenie) ponoszą wynajmujący.
. Tankowanie oleju napędowego i mieszanki benzyny do łodzi pomocniczej jest wykonane przed wypłynięciem i uzupełniane po powrocie... Koszty paliwa są obliczane po powrocie do portu w La Rochelle...
To wynajmujący wybierają miejsca przystanków i płacą za noclegi w portach (inne niż La Rochelle, gdzie jest port macierzysty, więc jest bezpłatny), z wyjątkiem nocy, gdy zatrzymujemy się w bezpłatnych kotwicowiskach lub na kotwicy, jeśli pogoda na to pozwala.
Z poważaniem
Bernard
Bienvenus à bord...
Le voilier est tout neuf, et je prends plaisir à passer un maximum de temps à bord....
" Je ne fais que de la co-navigation: JE SUIS TOUJOURS A BORD. "
Non fumeur à l'intérieur, en cas de "crise" dérogation possible sur la jupe arrière si la météo est clémente... ou en extérieur ...
Prévoir chaussures bateau ...
Gilets de sauvetage obligatoires pour les personnes ne savant pas nager ou dés que la houle se lève...
Tarif ...
Bienvenus à bord...
Le voilier est tout neuf, et je prends plaisir à passer un maximum de temps à bord....
" Je ne fais que de la co-navigation: JE SUIS TOUJOURS A BORD. "
Non fumeur à l'intérieur, en cas de "crise" dérogation possible sur la jupe arrière si la météo est clémente... ou en extérieur ...
Prévoir chaussures bateau ...
Gilets de sauvetage obligatoires pour les personnes ne savant pas nager ou dés que la houle se lève...
Tarif indiqué proposé pour 1 personne .
Comptez 50€ par jour & par personne supplémentaire à partir de la 2ème personne ( tarif dégressif les jours suivants).
Proposition de prix personnalisée selon composition de la famille avec enfants.
Je demeure à 4 heures de route de La Rochelle, ce qui fait que lorsque je ne suis pas sur place, je ne fais pas les locations pour une journée!
Le voilier est super confortable, avec deux cabines doubles fermées avec placard et équipés, un grand et superbe cabinet de toilette avec WC et douche ( eau chaude partout )
Une cuisine équipée en L avec grande glacière réfrigérée de 40 litres et un réchaud 2 feux sur cardan.
La capacité en eau est de 120 litres d'eau plus 20 litres d'eau chaude dans le boiler.
L'intérieur est en chêne massif blond avec 1,87m de hauteur sous barrot, , un carré très convivial et confortable, de nombreux équipements et coffres de rangement, une clarté intérieure exceptionnelle grâce à ses 8 panneaux et hublots de pont…
Vous pouvez en faire une mini visite virtuelle sur le site de l'importateur TESYACHTFRANCE.ou des vidéos montrent l'intérieur, le beachage,etc...
Sa luminosité est vraiment un de ses points forts. En effet en entrant dans le carré, une réelle sensation de bien être se dégage immédiatement : la lumière naturelle entre à volonté grâce à l’équilibre des emplacements de hublots et panneaux de pont.
Toutes les manœuvres sont ramenées au cockpit et le voilier est équipé d'un pilote automatique et d'une centrale de navigation dernier cri sur la console de la barre à roue, avec renvoi wi fi possible sur iPad pour les veilles au carré.
La barre franche de secours est à portée de main dans le très grand coffre a vérin sur tribord avec l'ancre flottante.
Avec son faible tirant d'eau on peut facilement remonter les petites cours d'eau, rias, et se beacher avec facilité.
Sa grande plage arrière rabattable de 135 par 90 cm permet de descendre à pied sur le sable ou de remonter à bord, lors des baignades grâce a son échelle dépliante intégrée...
Des volumes considérables partout font que ce voilier de 9,60 m avec sa jupe rabattue n'a rien à envier à ses rivaux même bien plus grands!!!
Bien qu'étant un dériveur, le voilier remonte assez bien au vent et est très ardent.
Un super voilier donc et c'est bien pour ça que j'ai été séduit et que je l'ai acheté.... en remplacement de son petit frère, un magnifique TES720 qui a été vendu la saison suivante.
Les nuits aux différents port autre que La Rochelle seront à régler directement aux capitaineries des ports d’escales.
Il faut également prévoir des frais de mise en route et de ménage d'un montant de 80 euros sachant que je dois venir la veille et repartir le lendemain pour repréparer et entretenir le bateau.
Les frais en général (port, carburant, nourriture) sont à la charge des locataires.
. Les pleins de gasoil et de mélange essence pour l'annexe sont réalisés avant le départ et on refait le plein à l’arrivée ... On calcule les frais de carburant au retour au port de La Rochelle ...
Ce sont Les locataires qui choisissent les lieux d'escales et qui règlent les nuits aux ports (autres que La Rochelle qui est le port d'attache donc gratuit) sauf les nuits où l’on reste aux mouillages gratuits ou à l'ancre, quand le temps le permet.
Cordialement
Bernard