M-11 jest wzorcem w sektorze dużych łodzi półsztywnych. Są to bardzo poszukiwane łodzie luksusowe, oparte na elegancji i wysokiej jakości wykończeniach. Wersje coupe wzbogacają te standardowe cechy charakterystyczne o najwyższej jakości wykończenia w kabinie. Obszerna przestrzeń wewnętrzna jest dobrze ukryta z zewnątrz dzięki skrupulatnym badaniom przeprowadzonym w fazie projektowania, aby ograniczyć rozmiar nadbudowy bez utraty wyglądu RIB. Daje ...
M-11 jest wzorcem w sektorze dużych łodzi półsztywnych. Są to bardzo poszukiwane łodzie luksusowe, oparte na elegancji i wysokiej jakości wykończeniach. Wersje coupe wzbogacają te standardowe cechy charakterystyczne o najwyższej jakości wykończenia w kabinie. Obszerna przestrzeń wewnętrzna jest dobrze ukryta z zewnątrz dzięki skrupulatnym badaniom przeprowadzonym w fazie projektowania, aby ograniczyć rozmiar nadbudowy bez utraty wyglądu RIB. Daje to dodatkową zaletę posiadania dużych obszarów do opalania na dziobie. Na zewnątrz znajduje się również płyta kuchenna i lodówka pod ławką sterową oraz inne miejsca do opalania na rufie. Do jego budowy użyto materiałów najwyższej jakości: mieszanki kevlaru, jednokierunkowego włókna węglowego i żywicy epoksydowo-winylowej na kadłub oraz litego drewna tekowego na stopniu pokładu, natomiast stolarka grodzi i wyposażenie wnętrza Coupe są wykonany z drewna klonowego.
M-11 es un referente en el sector de las grandes embarcaciones semirrígidas. Se trata de embarcaciones de lujo muy solicitadas, basadas en la elegancia y los acabados de alta calidad. Las versiones Coupe potencian estas caracterizaciones de serie con toques de acabado de máxima calidad en la cabina. El amplio espacio interior queda bien disimulado desde el exterior gracias a los minuciosos estudios realizados en la fase de diseño para limitar ...
M-11 es un referente en el sector de las grandes embarcaciones semirrígidas. Se trata de embarcaciones de lujo muy solicitadas, basadas en la elegancia y los acabados de alta calidad. Las versiones Coupe potencian estas caracterizaciones de serie con toques de acabado de máxima calidad en la cabina. El amplio espacio interior queda bien disimulado desde el exterior gracias a los minuciosos estudios realizados en la fase de diseño para limitar el tamaño de la superestructura sin perder la apariencia de una semirrígida. Esto ofrece la ventaja añadida de contar con amplias zonas para tomar el sol en la proa. En el exterior, también hay una placa de cocina y una nevera bajo el banco de dirección y otras zonas para tomar el sol en la popa. En su construcción se han utilizado materiales de primera calidad: una mezcla de kevlar, fibra de carbono unidireccional y resina de epoxi-vinilo para el casco y teca maciza en la banda de rodadura de la cubierta, mientras que la ebanistería de los mamparos y el mobiliario de los interiores del Coupe están realizados en madera de arce.