Możliwość wynajęcia jachtu "bez sternika" po dniu na morzu w celu potwierdzenia poziomu umiejętności lub z "przewodnikiem" (z opcją śniadania lub pełnego wyżywienia) lub z "profesjonalnym sternikiem" (opcja płatna).
"REBORN" to jeden z ostatnich Chassiron 38 w doskonałym stanie do żeglugi, zarówno na krótkie rejsy przybrzeżne, jak i na długie trasy przez oceany. Zaprojektowany przez Michela Jouberta i zbudowany w 1979 roku przez bardzo renomowany ...
Możliwość wynajęcia jachtu "bez sternika" po dniu na morzu w celu potwierdzenia poziomu umiejętności lub z "przewodnikiem" (z opcją śniadania lub pełnego wyżywienia) lub z "profesjonalnym sternikiem" (opcja płatna).
"REBORN" to jeden z ostatnich Chassiron 38 w doskonałym stanie do żeglugi, zarówno na krótkie rejsy przybrzeżne, jak i na długie trasy przez oceany. Zaprojektowany przez Michela Jouberta i zbudowany w 1979 roku przez bardzo renomowany stocznię Richarda. Numer 23 w serii, nabyłem ten klasyczny jacht żaglowy francuskiej rekreacji w 2022 roku, nosił wtedy nazwę MAWII. Kilka miesięcy później, poddałem go gruntownemu remontowi kadłuba, pokładu, olinowania stałego i ruchomego, wnętrza, całej instalacji elektrycznej i elektronicznej. Po dwóch latach wysiłku i ponad 2500 godzinach pracy, naturalnie pojawiła się potrzeba "chrztu" dla mnie, więc MAWII stał się REBORN i został ponownie wodowany z dużą dawką emocji 2 grudnia 2024 roku.
Dziś REBORN jest dostępny do wynajęcia, aby dzielić się radością żeglowania na klasycznym, potężnym i bezpiecznym jachcie, ciepłym, przestronnym i komfortowym zarówno wewnątrz, jak i na pokładzie. Od 15 czerwca REBORN będzie pływał po wybrzeżach południowej Bretanii między Pornic a Quiberon, zabierając cię z Hoedic do Houat, Belle Ile en Mer, Noirmoutiers itp. Z wyjściem z La Roche Bernard lub Le Pouliguen.
Mając wszystkie cechy klasycznego jachtu: pokład z morskiej sklejki, nadbudówkę i kokpit z mahońu, boki z mahońu, ręcznie wykonane meble z mahońu, długi miecz. REBORN korzysta z całego komfortu i wyposażenia nowoczesnych jachtów: wifi, gniazda USB C, elektryczne WC, kuchenka mikrofalowa, minibar, zawieszony telewizor led z chromecast, oświetlenie ledowe, gniazdo 220V, przetwornik 2500W, ciepła woda...
Jako żeglarz oceaniczny, nie brakuje mu również nawigacyjnego i bezpieczeństwa: radar, nadajnik/odbiornik AIS, autopilot, echosonda 3D Garmin, stała VHF 25 W, sieć wifi/nmea2000, antena 4G Glomex, telefon satelitarny Iridium, radiopława EPIRB, tratwa ratunkowa. W dziedzinie żagli, REBORN jest teraz wyposażony w kutr z foką na zwijaczu, trinketkę na zwijaczu, foka główna 3-klejona z lazy bagiem, code 0 na fokoszalce.
Podczas postoju, niezależność zapewniają 480 watów paneli fotowoltaicznych oraz dwie baterie litowe po 280 amperogodzin każda, nie wspominając o odwróconej osmozie. Deska SUP, ponton, sprzęt do nurkowania i wędkowania, wodoodporna kamera GoPro, uzupełniają wyposażenie na pokładzie dla przyjemności podczas postoju.
Na pokładzie, duży salon wita cię ze swoją piękną biblioteką, spiżarnią alkoholi, grą w backgammona, aby przywrócić atmosferę morską dawnych żaglowców. Kuchnia otwarta na salon, wyposażona w kuchenkę gazową, dużą lodówkę, minibar i kuchenkę mikrofalową, między innymi. Kabina rufowa posiada podwójne łóżko przesunięte na sterburt, podwójny dostęp z kokpitu i własną łazienkę. Kabina dziobowa ma dużą szafę wnękową i łazienkę z prysznicem i elektrycznym WC.
REBORN to nie jest zwykły jacht, dlatego jest dostępny do wynajmu z profesjonalnym sternikiem lub przewodnikiem, jeśli to możliwe. Jeśli masz solidne doświadczenie żeglarskie, wynajem może odbyć się bez sternika po dniu zapoznawczym (bezpłatnym). Profesjonalny sternik jest kapitanem na pokładzie i ponosi odpowiedzialność za załogę, ale również jest tam, aby przekazać ci swoje umiejętności, w przeciwieństwie do przewodnika, który nie ponosi żadnej odpowiedzialności za załogę. Dostępna jest opcja śniadania lub pełnego wyżywienia na życzenie, a twój przewodnik będzie twoim kucharzem :). Menu zostanie ustalone przed rejsu z klientem.
**Possibilité de louer le bateau "sans skipper" après une journée en mer pour valider le niveau de maitrise ou avec "accompagnateur" (avec demi pension ou pension complète) ou avec "skipper pro" (option payante). **
"REBORN" est un des derniers Chassiron 38 en parfait état de naviguer, aussi bien en croisière côtière qu'au long cours à travers les océans. Dessiné par Michel Joubert et construit en 1979 par le très réputé chantiers Richard. Numéro ...
**Possibilité de louer le bateau "sans skipper" après une journée en mer pour valider le niveau de maitrise ou avec "accompagnateur" (avec demi pension ou pension complète) ou avec "skipper pro" (option payante). **
"REBORN" est un des derniers Chassiron 38 en parfait état de naviguer, aussi bien en croisière côtière qu'au long cours à travers les océans. Dessiné par Michel Joubert et construit en 1979 par le très réputé chantiers Richard. Numéro 23 de la série, j'ai acquis ce pullman classique de la plaisance française en 2022, il portait alors le nom de MAWII. Quelques mois plus tard, je le mettais en chantier pour une rénovation complète de la coque, du pont, du gréement dormant et courant, de l'intérieur, de toute l'installation électrique et électronique. Après 2 ans d'effort et plus de 2500 heures de travail, un "rebaptême" s'est imposé naturellement à moi, ainsi MAWII est devenu REBORN et a été remis à l'eau avec beaucoup d'émotions le 2 décembre 2024.
Aujourd'hui, REBORN est à la location pour partager le bonheur de naviguer sur un voilier classique, puissant et sécurisant en mer, chaleureux, spacieux et confortable à l'intérieur et sur le pont.
A partir du 15 juin, REBORN sillonnera les côtes de la Bretagne Sud entre Pornic et Quiberon, et vous emmènera de Hoedic à Houat, Belle Ile en mer, Noirmoutiers etc etc. Au départ de la Roche Bernard ou du Pouliguen.
S'il a tous les attributs d'un voilier classique : pont en contreplaqué marine, roof et cockpit en acajou, plat bords en acajou, ébénisterie faite main en acajou, quille longue. REBORN bénéficie de tout le confort et des équipements des voiliers modernes : wifi, prises USB C, WC électrique, micro ondes, mini bar, écran led suspendu avec chromecast, éclairage leds d'ambiance, prise 220V, convertisseur 2500W, eau chaude...
Coureur d'océans, il n'est pas en reste avec les équipements de navigation et de sécurité : radar, émetteur/récepteur AIS, pilote automatique, sondeur 3 D Garmin, VHF fixe 25 W, réseau wifi/nmea2000, antenne 4 G Glomex, Téléphone Satellite Iridium, balise EPIRB, Radeau de Survie.
Côté voile, REBORN est gréé désormais en cotre avec génois sur enrouleur, trinquette sur enrouleur, GV Lattée 3 bandes de ris avec lazy bag, code 0 sur emmagasineur.
Au mouillage, l'autonomie est assurée par 480 watts de panneaux solaires et les deux batteries lithium de 280 ampères chacune, sans oublier le dessalinisateur. Paddle, annexe, matériel de snorkeling et de pêche, caméra go pro étanche, complètent l'inventaire du bord pour les plaisirs au mouillage.
Enfin à l'intérieur, le grand carré vous accueille avec sa belle bibliothèque, sa cave à spiritueux, son backgammon pour retrouver l'ambiance marine des voiliers d'antan. La cuisine ouverte sur le carré, est équipée avec gazinière, grand frigo, mini bar, et four micro ondes, entres autres. La cabine arrière dispose d'un lit double déporté sur tribord, d'un double accès depuis le cockpit et de son propre cabinet de toilette. La cabine avant d'une grande penderie et d'une salle de douche avec wc électrique.
REBORN n'est pas un voilier comme les autres, et à ce titre, il est à la location avec skipper pro ou accompagnateur de préférence. Si vous justifiez d'une expérience nautique solide, la location peut se faire sans skipper, après une journée de prise en main (gratuite) .
Le skipper pro est le capitaine du bord et à la responsabilité de l'équipage, il est également là pour vous transmettre ses compétences contrairement à l'accompagnateur qui n'a aucunement la responsabilité de l'équipage.
La demi-pension ou la pension complète sont possibles sur demande, votre accompagnateur sera votre cuisinier :). Menus établis avant la croisière avec le client.