FUGA to żaglówka zaprojektowana specjalnie dla morskiej szkoły żeglarstwa. Został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i autonomii.
Architekt Horacio EZCURRA jest specjalistą w zakresie żaglówek ekspedycyjnych do południowej Patagonii i Antarktydy. FUGA to łódź podróżno-ekspedycyjna z ożaglowaniem kuterowo-slupowym, zbudowana z aluminium 5083.
→ Na życzenie możliwy wynajem na pół dnia.
Dla bezpieczeństwa:
Profesjonalna konstrukcja kadłuba, ...
FUGA to żaglówka zaprojektowana specjalnie dla morskiej szkoły żeglarstwa. Został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie i autonomii.
Architekt Horacio EZCURRA jest specjalistą w zakresie żaglówek ekspedycyjnych do południowej Patagonii i Antarktydy. FUGA to łódź podróżno-ekspedycyjna z ożaglowaniem kuterowo-slupowym, zbudowana z aluminium 5083.
→ Na życzenie możliwy wynajem na pół dnia.
Dla bezpieczeństwa:
Profesjonalna konstrukcja kadłuba, 2012Pokład na pokładzie z panoramicznym widokiem
Zewnętrzne stanowisko obserwacyjne chronione aluminiową osłoną
Fałszywy dziób „lodołamacza” na wypadek możliwej kolizji w połączeniu z dużym gródź wodoszczelna (skrzynia zderzeniowa)
2 grodzie wodoszczelne na rufie
2 grodzie wodoszczelne na stępce: jedna na balast, druga na olej napędowy (zbiornik główny)
Wodoszczelne drzwi zejściówki, na zawiasach
Rumpel dla prostoty i finezji wrażeń
Detektor radarowy
3 GPS, w tym 2 plotery
VHF z DSC ASN
Beacon sygnał alarmowy
Telefon satelitarny
Półsztywny ponton, aluminiowe dno z 4-suwowym silnikiem zaburtowym
WiFi / hotspot irydowy
Ipad, kartografia elektroniczna, aktualizacje pogody GRIB
DSC07378 kabina Dla komfortu:
3 kabiny dwuosobowe + 2 łóżka w salonie
Każda koja posiada płótno antypoślizgowe
W każdej obszerne szafy kabina
Duża dobrze wyposażona kuchnia, z piekarnikiem
Centralne ogrzewanie Reflex i 7 centymetrów izolacji termicznej i akustycznej
Ogrzewanie i pomocniczy piec spirytusowy
Panele słoneczne - oświetlenie LED
Hi-Fi < br>To spokojna, wydajna i prosta łódź.
Charakterystyka techniczna:
Maksymalna długość: 13,58 m
Długość kadłuba: 12,50 m
Maksymalna szerokość: 3,85 m
Zanurzenie: 1,85 m
Zanurzenie: 17,60 m
Lekka wyporność: 9 ton
Maksymalna wyporność: 11 ton
Balast: 2900 kg ołowiu
br>Powierzchnia zwilżona
kadłub: 29,3 m²
stępka: 5,67 m²
ster: 2,1 m²
całkowita: 37,07 m²
Powierzchnia żagli:
93 m² pod wiatr
125 m² z wiatrem
Poczta: 45 m², możliwość wzięcia 4 raf
Yankee : 48 m², możliwość wzięcia 1 rafy
Tinsail: 18 m², możliwość weź 1 rafę
Tourmentin: 9 m²
Asymetryczny spinaker: 80m² 1,5 uncji
Silnik: Yanmar 53 KM, linia wału, autonomia 490 Ms.
FUGA est un voilier spécialement pensé pour l'école de croisière hauturière. Il a été dessiné pour aller loin en sécurité et en autonomie.
L'architecte, Horacio EZCURRA, est un spécialiste des voiliers d'expédition pour le Sud de la Patagonie et l'Antarctique. FUGA est un bateau de voyage/expédition gréé cotre-sloop construit en aluminium 5083.
→ Locations possibles à la 1/2 journée sur demande.
Pour la sécurité :
Coque de construction professionnelle, ...
FUGA est un voilier spécialement pensé pour l'école de croisière hauturière. Il a été dessiné pour aller loin en sécurité et en autonomie.
L'architecte, Horacio EZCURRA, est un spécialiste des voiliers d'expédition pour le Sud de la Patagonie et l'Antarctique. FUGA est un bateau de voyage/expédition gréé cotre-sloop construit en aluminium 5083.
→ Locations possibles à la 1/2 journée sur demande.
Pour la sécurité :
Coque de construction professionnelle, 2012
Salon de pont avec vision panoramique
Poste de quart extérieur protégé par une casquette en aluminium
Fausse proue "brise glace" pour une éventuelle collision doublée par une grande cloison étanche (crash box)
2 crash box/cloisons étanches à la poupe
2 cloisons étanches dans la quille : une pour le lest, une autre pour le gazole (réservoir principal)
Porte de descente étanche, à charnières
Barre franche pour la simplicité et la finesse des sensations
Détecteur de radars
3 GPS, dont 2 traceurs
VHF avec DSC ASN
Balise de détresse
Téléphone satellite
Annexe semi-rigide, fond en alu avec moteur hors bord 4 temps
Hot-spot WiFi / iridium
Ipad, cartographie électronique, updates météo GRIB
DSC07378
cabine Pour le confort :
3 cabines doubles + 2 couchettes dans le salon
Chaque couchette dispose d'une toile anti-roulis
Amples placards dans chaque cabine
Grande cuisine bien équipée, avec four
Chauffage central Reflex et 7 centimètres d'isolation thermique et acoustique
Chauffage et réchaud auxiliaire à alcool
Panneaux solaires - éclairage avec LED
Hi-Fi
C'est un bateau rassurant, performant et simple.
Caractéristiques techniques :
Longueur max: 13,58 m
Longueur coque : 12,50 m
Largeur max : 3,85 m
Tirant d'eau : 1,85 m
Tirant d'air : 17,60 m
Déplacement lège : 9 tonnes
Déplacement maximum : 11 tonnes
Lest : 2900 kg de plomb
Surface mouillée
coque : 29,3 m²
quille : 5,67 m²
safran : 2,1 m²
total : 37,07 m²
Surface de voiles :
93 m² au près
125 m² au portant
GV : 45 m², possibilité de prendre 4 ris
Yankee : 48 m², possibilité de prendre 1 ris
Trinquette : 18 m², possibilité de prendre 1 ris
Tourmentin : 9 m²
Spi asymétrique : 80m² 1,5 oz
Moteur : Yanmar 53 CV, ligne d'arbre, 490 Ms d'autonomie.