Łódź z lakierowanym drewnianym wnętrzem, bardzo jasna, stan idealny, wyposażona w offshore, przystosowana do żeglugi solo, wszystkie manewry przenoszone do kokpitu. Nowe żagle, zwijana genua, grot z pełną listwą, lazy jack, w tym fał grota. Bimini. Zapas wody 260 l, autopilot, przetwornica 220 V, bardzo wygodny i bezpieczny nawet przy złej pogodzie, kaptur. Ploter map GPS, log echosondy, anemometr, wykrywacz radarów, wewnętrzne nagłośnienie zewnętrzne, ...
Łódź z lakierowanym drewnianym wnętrzem, bardzo jasna, stan idealny, wyposażona w offshore, przystosowana do żeglugi solo, wszystkie manewry przenoszone do kokpitu. Nowe żagle, zwijana genua, grot z pełną listwą, lazy jack, w tym fał grota. Bimini. Zapas wody 260 l, autopilot, przetwornica 220 V, bardzo wygodny i bezpieczny nawet przy złej pogodzie, kaptur. Ploter map GPS, log echosondy, anemometr, wykrywacz radarów, wewnętrzne nagłośnienie zewnętrzne, radio CD USB z telewizorem (ukryte współrzędne), stan powłoki i okładzin nowy. Ponton z silnikiem, Survival, kamizelki, uprzęże, kurtki do zegarków, kompletny inwentarz na życzenie. Przed wyjściem w celu odbioru łodzi. Łódź dobrze zna trasę do Irlandii i Portugalii, ze wszystkimi dobrymi przystankami. Już teraz z La Rochelle jest wiele fajnych miejsc, zarówno na jeden dzień, jak Ré do Oléron, Île d'Aix, Fort Boyard lub nieco dalej, île d'Yeu lub les Sables d'Olonne. A jeśli wyjedziemy na kilka dni, z jednej strony będzie Royan, z drugiej Belle Île. Potem możliwe są wszystkie kierunki.
Bateau intérieur bois vernis, très lumineux, parfait état, équipé hauturier, adapté à la navigation en solitaire, toutes manœuvres ramenées au cockpit. Voiles neuves, génois enrouleur, grand voile full batten, lazy Jack, y compris contre drisse de GV. Taud de soleil. Réserve d'eau 260 l, pilote auto, convertisseur 220 v, très confortable et sécurisant, même par gros temps, capote. GPS traceur de carte, loch sondeur, anémomètre, détecteur de radar, ...
Bateau intérieur bois vernis, très lumineux, parfait état, équipé hauturier, adapté à la navigation en solitaire, toutes manœuvres ramenées au cockpit. Voiles neuves, génois enrouleur, grand voile full batten, lazy Jack, y compris contre drisse de GV. Taud de soleil. Réserve d'eau 260 l, pilote auto, convertisseur 220 v, très confortable et sécurisant, même par gros temps, capote. GPS traceur de carte, loch sondeur, anémomètre, détecteur de radar, sono intérieur extérieur radio CD USB avec télé(Coordonnées masquées) llerie et vaigrages état neuf. Annexe gonflable avec moteur, Survie, gilets, harnais, vestes de quart, inventaire complet sur demande. Sortie préalable de mise en main du bateau. Le bateau connait bien la route vers l'Irlande et vers le Portugal, avec toutes les bonnes escales. Déjà, au départ de La Rochelle il y a de nombreuses destinations sympa, soit à la journée, de Ré à Oléron, île d'Aix, fort Boyard , ou alors, un peu plus loin, l'île d'Yeu ou les Sables d'Olonne. Et si on part quelques jours C'est Royan d'un côté, Belle Île de l'autre . Après, toutes les destinations sont envisageables.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany