Halcyon I to klasyczny motorowy jacht żaglowy o wyporności 35 ton. Ma 17 metrów długości, 5 metrów szerokości, może zabrać na pokład do 18 gości na jednodniowe wycieczki i 6 gości na nocleg w trzech kabinach. Zaprojektowana w Szkocji, była ostatnią z trzech łodzi wykonanych według tego samego projektu. Prawdopodobnie jest jedyną, która przetrwała. Drewno na kadłub to tek, który pochodzi z Goa w Indiach i został zbudowany w Lizbonie w latach 1968–1970. Posiada ...
Halcyon I to klasyczny motorowy jacht żaglowy o wyporności 35 ton. Ma 17 metrów długości, 5 metrów szerokości, może zabrać na pokład do 18 gości na jednodniowe wycieczki i 6 gości na nocleg w trzech kabinach. Zaprojektowana w Szkocji, była ostatnią z trzech łodzi wykonanych według tego samego projektu. Prawdopodobnie jest jedyną, która przetrwała. Drewno na kadłub to tek, który pochodzi z Goa w Indiach i został zbudowany w Lizbonie w latach 1968–1970. Posiada te same dwa oryginalne silniki Leyland 0.400. Jest moim domem od 2010 roku, a rejs, który proponujemy, to ponad 3-dniowy rejs do Parku Narodowego Arrabida, pięć i pół godziny żeglugi z Lizbony. W przypadku tych rejsów stosujemy stawkę tygodniową. Rejsy jednodniowe odbywają się z Lizbony do Cascais i z powrotem. Maksymalnie 18 gości, w cenie trzydaniowy lunch i napoje. Skipper i pomocnik w cenie Skontaktuj się z nami za pośrednictwem Samboat i odwiedź Lizbonę, Cascais lub Arrabidę
Halcyon I is a 35 tons classic motor sailor. 17 meters long, 5 meters wide, can take up to 18 guests on day trips and 6 guests overnight, in three cabins. Designed in Scotland, was the last of three boats made under the same design. It's probably the only one remaining. The wood for the hull is teak, that came from Goa, in India, and was built in Lisbon, between 1968 and 1970. Has the same original two Leyland 0.400 engines. Has been my home ...
Halcyon I is a 35 tons classic motor sailor. 17 meters long, 5 meters wide, can take up to 18 guests on day trips and 6 guests overnight, in three cabins. Designed in Scotland, was the last of three boats made under the same design. It's probably the only one remaining. The wood for the hull is teak, that came from Goa, in India, and was built in Lisbon, between 1968 and 1970. Has the same original two Leyland 0.400 engines. Has been my home since 2010 and the cruise we suggest is a more than 3 days to Arrabida National Park, five and a half hours sailing, from Lisbon. We apply the weekly rate on these cruises. Day cruises are from Lisbon to Cascais and back. Up to 18 guests and with a three course lunch and drinks included. Skipper and mate included Please contact us through Samboat and come visiting Lisbon, Cascais or Arrabida
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany
Zweryfikowany