Curlew to żaglówka rozsądnych rozmiarów, lekka i łatwa w manewrowaniu. Z łatwością pozwala na jednodniową wycieczkę Erdre do Sucé (maksymalnie 6 osób) lub nawet noc na pokładzie (maksymalnie 4 osoby). Napędzany jest dość cichym silnikiem o mocy 6 KM, który nie wymaga żadnego pozwolenia. (dopłata do kosztów silnika 3 €/h) Jeśli wiatr pozwala, możesz łatwo rozwinąć genuę i wysunąć grot, a nawet spinaker, jeśli chcesz. Jest zacumowany przy nabrzeżu ...
Curlew to żaglówka rozsądnych rozmiarów, lekka i łatwa w manewrowaniu. Z łatwością pozwala na jednodniową wycieczkę Erdre do Sucé (maksymalnie 6 osób) lub nawet noc na pokładzie (maksymalnie 4 osoby). Napędzany jest dość cichym silnikiem o mocy 6 KM, który nie wymaga żadnego pozwolenia. (dopłata do kosztów silnika 3 €/h) Jeśli wiatr pozwala, możesz łatwo rozwinąć genuę i wysunąć grot, a nawet spinaker, jeśli chcesz. Jest zacumowany przy nabrzeżu Jonelière, z bezpłatnym parkingiem i dostępem autobusowym. Regularnie go konserwuję, aby sam go używać. W razie potrzeby mogę zademonstrować podstawowe manewry. Z jego lokalizacji można łatwo dotrzeć do uroczego portu Sucé-sur-Erdre w 1:30, gdzie można zrobić piknik nad wodą i rezydencje graniczące z tą piękną rzeką. =============================================== ======== ======== Ulepszenia Maj 2022: pełny grot listwa Maj 2023: nowe kaptury genui Październik 2023: nowe wsparcie silnika Marzec 2024: nowe pokrycie grota ========== ====== =========================================== rabaty -10 % wynajmu w dni powszednie >wynajem poza sezonem (16.10-14.04) wynajem bez kaucji ręka =========================================== ================ = Możliwa natychmiastowa rezerwacja po przesłaniu CV żeglarskiego: Kalendarz jest na bieżąco aktualizowany i istnieje możliwość dokonania natychmiastowej rezerwacji ; ale dostępność właściciela, który pokaże Ci jego użycie, nie jest gwarantowana. Ponadto obsługa nie jest tak prosta jak w przypadku małej łodzi elektrycznej, należy pamiętać, że Twoja odpowiedzialność powstaje co najmniej do momentu wpłaty depozytu, a nawet więcej, jeśli ubezpieczenie przewiduje, że Twoja odpowiedzialność może powstać, szczególnie w przypadku braku licencji ( (nie jest to obowiązkowe) lub wcześniejsze doświadczenie. ========================== ============= ===== Raport W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych (stopień Beauforta ≥ 6 lub więcej Średni wiatr 22 węzły), istnieje możliwość przełożenia spływu na dowolny dzień w tygodniu lub na niezarezerwowany dzień weekendowy. =========================================== < br>Opis architekta: -------------------------------------- -- ----------- Zaprojektowana przez Finot Group dla Bénéteau, First 22 to pierwsza łódź w ramach długiej i owocnej współpracy. Jej rozmiar i waga umożliwiają dobrą kontrolę i dobrą zdolność do prostowania . Filozofia łodzi uwzględnia podstawowe założenia Grupy Finot: Dobra stabilność, Łatwy ster, Ergonomia przy sterze i Ergonomia manewrowania dzięki pochylonym oparciem, powrót fałów do kokpitu, dobra widoczność do przodu. Innowacją w tej łodzi było wykonanie stępka do podnoszenia (0,65-1,5m) z trzema poziomami. Dlatego ten ostatni ma dobry chwyt i dobrą sztywność.
Le Courlis est un voilier de taille raisonnable, léger et facile à manœuvrer. Il permet facilement une escapade à la journée sur l'Erdre jusqu'à Sucé (6 personnes max), voire une nuit à bord (4 personnes max). Il est motorisé par un 6cv assez silencieux qui ne nécessite pas de permis. (participation aux frais du moteur de 3€/h) Si le vent le permet, on peut facilement dérouler le génois et envoyer la grand voile, voire le spi si on veut. Il ...
Le Courlis est un voilier de taille raisonnable, léger et facile à manœuvrer. Il permet facilement une escapade à la journée sur l'Erdre jusqu'à Sucé (6 personnes max), voire une nuit à bord (4 personnes max). Il est motorisé par un 6cv assez silencieux qui ne nécessite pas de permis. (participation aux frais du moteur de 3€/h) Si le vent le permet, on peut facilement dérouler le génois et envoyer la grand voile, voire le spi si on veut. Il est amarré au quai de la Jonelière, avec stationnement gratuit et accès par le bus. Je l'entretiens régulièrement pour l'utiliser moi-même. Je peux faire une démonstration des manoeuvres de base si nécessaire. Depuis son emplacement, on peut facilement rejoindre le charmant port de Sucé-sur-Erdre en 1h30, pour un pique-nique au fil de l'eau et des manoirs bordant cette si jolie rivière. ============================================ Améliorations mai 2022 : grand-voile full batten mai 2023 : nouveaux avale-tout de génois octobre 2023 : nouveau support moteur mars 2024: nouveau taud de grand-voile ============================================ réductions -10% chaque location en semaine location en basse saison (16 oct.-14 avr.) location sans mise en main ============================================ Réservation instantanée possible si vous avez renseigné un CV nautique : Le calendrier est tenu à jour et il est possible d'effectuer une réservation instantanée; mais la disponibilité d'un propriétaire pour vous montrer son utilisation n'est pas garantie. De plus, le maniement n'est pas aussi simple qu'un petit bateau électrique, restez conscient que votre responsabilité est engagée au moins à hauteur de la caution, voire plus si l'assurance considère que votre responsabilité peut être engagée, en particulier en cas d'absence de permis (qui n'est pas obligatoire) ou d'expérience préalable. ============================================ Report En cas de conditions météo défavorables (Beaufort ≥ 6 soit plus de 22 noeuds de vent moyen), il est possible de reporter la sortie, pour n'importe quel jour en semaine ou pour un jour de weekend non réservé. ============================================ Description de l'architecte: --------------------------------------------------- Dessiné par le Groupe Finot pour Bénéteau, le First 22 est le premier bateau d'une longue et fructueuse collaboration. Sa taille et son poids permettent un bon contrôle, une bonne redressabilité. La philosophie du bateau reprend l'essentiel des orientations du Groupe Finot: Bonne stabilité, Barre facile, Ergonomie à la barre et Ergonomie de manoeuvre grâce aux dossiers inclinés, au retour des drisses au cockpit, à la bonne vue vers l'avant. L'innovation sur ce bateau a été de faire une quille relevable (0,65-1,5m) à trois paliers. Cette dernière est donc d'une bonne tenue, d'une bonne rigidité.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zweryfikowany
Zweryfikowany