Zbudowany w 1973 roku przez najsłynniejszą z holenderskich stoczni statków rekreacyjnych według projektu znanego projektanta HH Baarsa dla swojego pierwszego amerykańskiego właściciela, nosił nazwę „Joy” i odbył swoją pierwszą przeprawę oceaniczną do Stanów Zjednoczonych z Holandii zakupiony w 1986 roku od francuskiego armatora wraca do Europy. Prędkość przelotowa wynosi około 10 węzłów przy 950 obr/min przy zużyciu około 45 l/h plus generatory, maksymalna ...
Zbudowany w 1973 roku przez najsłynniejszą z holenderskich stoczni statków rekreacyjnych według projektu znanego projektanta HH Baarsa dla swojego pierwszego amerykańskiego właściciela, nosił nazwę „Joy” i odbył swoją pierwszą przeprawę oceaniczną do Stanów Zjednoczonych z Holandii zakupiony w 1986 roku od francuskiego armatora wraca do Europy. Prędkość przelotowa wynosi około 10 węzłów przy 950 obr/min przy zużyciu około 45 l/h plus generatory, maksymalna prędkość wynosi 11 węzłów przy 1100 obr/min. Opcjonalny komfort: stabilizatory Vosper, odsysacz wody 120 l/h, Boston 15 napędzany silnikiem Mercury 40 KM. Jednostka jest zaaranżowana w następujący sposób: Na głównym pokładzie znajduje się salon, bardzo nowoczesna stalowa kuchnia i jadalnia na dziobie, część sypialna posiada trzy kabiny, z czego jedna jest pełnoprzęsłową kabiną właściciela na rufie, dwie z płaskimi łóżkami w środku, każda z łazienką, na dziobie część załogi wyposażona w pojedynczą kabinę kapitańską, kabinę 2-osobową, łazienkę i kącik jadalny dla załogi z pralnią. Statek oferuje możliwość odbycia luksusowych rejsów na Capri lub w dowolne miejsce na Morzu Śródziemnym. Na pokładzie powita Cię znakomita załoga, a Twoje podniebienie zachwycą przysmaki profesjonalnego szefa kuchni, który przygotuje wykwintne dania z lokalnych produktów, skosztujesz najwyższej jakości win i odwiedzisz cuda natury najbardziej piękne morze na świecie. W 2020 roku przeprowadzono generalny remont, malowanie, tapicerka, drugi generator, hydrauliczny trap, hydrauliczna drabina królewska, ster strumieniowy dziobowy, więcej miejsca zwiększono w części dziennej, co umożliwiło montaż dużego stołu jadalnego z względnym płótnem przykrywającym cień , stabilizatory, odsysacz wody, odnowione poduszki zewnętrzne, Boston 15 tend napędzany Mercury 40 KM, bimini, montaż parkietu w całym salonie, całkowite malowanie na biało, trap ze stali i drewna tekowego, instalacja nowego spłukiwania Royal.
Costruita nel 1973 dal più noto dei cantieri Olandesi di navi da diporto su disegno del noto progettista H.H. Baars per il suo primo armatore Statunitense, viene chiamata “Joy” e dall'Olanda fece la sua prima traversata oceanica verso gli Stati Uniti, nel 1986 acquistata da un armatore Francese torna in europa.
La velocita di crociera si attesta sui 10 nodi a 950 giri con un consumo di circa 45 l/h più i generatori, la velocità massima è di 11 ...
Costruita nel 1973 dal più noto dei cantieri Olandesi di navi da diporto su disegno del noto progettista H.H. Baars per il suo primo armatore Statunitense, viene chiamata “Joy” e dall'Olanda fece la sua prima traversata oceanica verso gli Stati Uniti, nel 1986 acquistata da un armatore Francese torna in europa.
La velocita di crociera si attesta sui 10 nodi a 950 giri con un consumo di circa 45 l/h più i generatori, la velocità massima è di 11 nodi a 1100 giri.
Confort optional: Stabilizzatori Vosper, dissalatore da 120 l/h, Boston 15 motorizzato Mercury 40 cv.
L'unità è così disposta: Sul ponte di coperta il salone, la modernissima cucina in acciaio e la zona pranzo a prua, la zona notte dispone di tre cabine di cui una armatoriale a tutto baglio a poppa, due a letti in piano a centro barca, ognuna con servizi, a prua la zona equipaggio dotata di una cabina singola comandante, una a 2 letti, servizi ed una dinette per l'Equipaggio con lavanderia.
L'imbarcazione offre la possibilità di effettuare crociere di lusso a Capri o in qualsiasi meta del mediterraneo.
A bordo Verrete accolti da un equipaggio formidabile e il vostro palato sarà deliziato dalle prelibatezze di uno chef professionista che vi preparerà piatti raffinati con prodotti del territorio, degusterete vini di altissimo pregio e visiterete le meraviglie naturali del mare più bello del mondo.
Nel 2020 è stato effettuato un Refitting totale, verniciatura, tappezzerie, 2° generatore, passerella idraulica, scala reale idraulica, elica di prua, si è dato più spazio alla zona vivibile che ha permesso l'installazione di un ampio tavolo da pranzo con relativa copertura di tela per l'ombra, stabilizzzatori, dissalatore, rifatte le cuscinerie esterne, tender Boston 15 motorizzato Mercury 40hp, bimini top, installazione del parquet in tutta la zona giorno, riverniciatura totale bianca, passerella in acciaio e teak, installazione di una nuova scala reale.