Witaj Navigatorze, zapraszamy do zapoznania się z naszym wyborem najczęściej zadawanych pytań, aby rozwiać Twoje wcześniejsze wątpliwości i zminimalizować czas oczekiwania. Dzięki temu systemowi staramy się wprowadzać innowacje i usprawniać proces rezerwacji. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do spersonalizowanej obsługi, jaką otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji, wystarczy przeczytać recenzje żeglarzy, którzy skomentowali swoje doświadczenia ...
Witaj Navigatorze, zapraszamy do zapoznania się z naszym wyborem najczęściej zadawanych pytań, aby rozwiać Twoje wcześniejsze wątpliwości i zminimalizować czas oczekiwania. Dzięki temu systemowi staramy się wprowadzać innowacje i usprawniać proces rezerwacji. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do spersonalizowanej obsługi, jaką otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji, wystarczy przeczytać recenzje żeglarzy, którzy skomentowali swoje doświadczenia z korzystania z naszych łodzi. Po potwierdzeniu rezerwacji i zwolnieniu kontaktów skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio i wyślemy Ci kilka samouczków wideo na temat obsługi i wyposażenia łodzi, dokładnej lokalizacji łodzi i będziemy w stanie wyjaśnić każdy rodzaj wątpliwości lub prośby, jakie możesz mieć. Często zadawane pytania - JAKIE DODATKI MA ŁÓDŹ? Markiza bimini, lodówka, maska do snorkelingu, GPS/ploter z sondą, prysznic ze słodką wodą, głośnik Bluetooth, ładowarka USB, ster strumieniowy dziobowy, elektryczna winda kotwiczna. -CZY POTRZEBNA JEST LICENCJA? TAK Hiszpański kapitan: PNB lub wyższy Kapitan spoza Hiszpanii: jakiekolwiek kwalifikacje do żeglugi morskiej na tym statku - JEŚLI NIE MAM LICENCJI, CZY MUSZĘ ZATRUDNIĆ SZYPERA? TAK. Jego koszt to 250 € za cały dzień lub 180 € za pół dnia. Zostanie on poproszony przy dokonywaniu płatności za rezerwację. -CZY BĘDĘ OBSŁUGIWAŁ PRZY WYJAZDZIE I PRZYJAZDZIE TAK Po potwierdzeniu rezerwacji członek naszego zespołu odbierze Państwa w ustalonym miejscu i czasie? Wyjaśni, jak działa łódź, zadokuje i oddokuje łódź, a także pomoże Ci na stacji benzynowej pod koniec wycieczki. -ŚREDNI KOSZT PALIWA NA CAŁY DZIEŃ? 95 € Łódź jest dostarczana z pełnym zbiornikiem paliwa, a na koniec rejsu nasz towarzysz pomoże Ci uzupełnić zużyte paliwo. -CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ UŻYCIA PRZECIĄGU? TAK Zostaną poproszeni po potwierdzeniu rezerwacji. Pączek 50 €. Surfowanie na wiosle 40 €. Deska wakeboardowa 50 €. Uwaga: maksymalna prędkość holowania zabawek wodnych 15 węzłów. -Jakie są godziny użytkowania? Cały dzień od 10:00 do 18:00. Wynajem na pół dnia w godzinach od 10:00 do 13:45 lub od 14:15 do 18:00. -CZY GODZINY MOGĄ SIĘ WYdłużyć? TAK Zostanie podpisana w momencie zameldowania. Koszt 40 €/godz. – CO NIE JEST WLICZONE W CENĘ? Paliwo, kapitan, jedzenie i napoje. -CZY MUSZĘ ZŁOŻYĆ DEPOZYT PRZED WYJAZDEM? TAK Zostanie zdeponowany w momencie zameldowania. Kwota 600 €. -Co się stanie, jeśli pogoda uniemożliwi nawigację? Możesz zmienić termin rezerwacji (w zależności od dostępności) lub zwrócić pobraną kwotę do 5om - CZY MOŻESZ SKONTAKTUĆ SIĘ Z 5om BEZPOŚREDNIO telefonicznie lub przed potwierdzeniem rezerwacji i dokonaniem płatności za pośrednictwem tej strony? NIE System automatycznie usuwa z Twojego czatu wszelkie dane kontaktowe osób trzecich. Dopiero po potwierdzeniu rezerwacji zostaną udostępnione nasze dane kontaktowe. W tym czasie wyślemy Ci filmy z instrukcjami korzystania z łodzi, sposobem dotarcia do odprawy, zaleceniami dotyczącymi tras i informacjami, które Cię interesują. -KIEDY/JAK PODPISANA JEST REZERWACJA? Zostanie ona potwierdzona po dokonaniu płatności za pośrednictwem tej strony internetowej. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z procesem płatności, skontaktuj się z obsługą techniczną tej witryny. -GDZIE JEST PORT BAZOWY? Paseo Marítimo de Palma de Mallorca – JAKIE TRASY MOŻEMY KORZYSTAĆ? Z naszego portu bazowego, biorąc pod uwagę jego idealną lokalizację, istnieją różne alternatywne trasy. Po potwierdzeniu rezerwacji wyślemy Ci filmy z różnymi alternatywnymi trasami do odwiedzenia, godnymi uwagi miejscami, miejscami do jedzenia lub klubami plażowymi do odwiedzenia. -Skąd mam wiedzieć, czy łódź jest WOLNA W WYBRANYM TERMINIE? Nasz kalendarz rezerwacji jest aktualizowany, więc jeśli żądany termin wydaje się dostępny, łódź jest bezpłatna. Wystarczy dokonać płatności za pośrednictwem strony internetowej, a my wyślemy nam prośbę o jak najszybsze przyjęcie i potwierdzenie rezerwacji. CO NALEŻY ZABRAĆ NA POKŁAD? Ręczniki, ochrona przeciwsłoneczna, worki z kostkami lodu do chłodzenia lodu oraz do przechowywania napojów i jedzenia, które przynosisz. W przypadku pochmurnego dnia zaleca się zabranie ze sobą ciepłej odzieży. CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ NAPOJE I PRZEKĄSKI NA POKŁADZIE? Oferujemy usługę zaopatrzenia w napoje i jedzenie, które nie są wliczone w cenę wynajmu.
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera. Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva. Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos. Una vez confirmada la reserva ...
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera. Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva. Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos. Una vez confirmada la reserva y liberados los contactos, contactaremos directamente por y te enviaremos varios videos tutoriales del funcionamiento y equipamiento del barco, la ubicación exacta del barco y podremos aclarar cualquier tipo de duda o petición que tengáis. FAQs -¿QUÉ EXTRAS TIENE LA EMBARCACIÓN? Toldo bimini, nevera, máscara snorkel, gps/plotter con sonda, ducha agua dulce, altavoz bluetooth, cargador USB, hélice de proa, molinete ancla eléctrico. -¿SE NECESITA LICENCIA? SI Patrón español: PNB o superior Patrón no español: cualquier título habilitante para navegación marítima en esta embarcación -¿SI NO TENGO LICENCIA TENGO QUE CONTRATAR PATRÓN? SI. Su coste es de 250 € día completo o 180€ medio día. Se solicitará al realizar el pago de la reserva. -¿TENDRÉ ASISTENCIA EN LA SALIDA Y LA LLEGADA?SI Un miembro de nuestro equipo te recibirá en el lugar y hora acordada una vez confirmada la reserva. Te explicará el funcionamiento del barco, hará el atraque y el desatraque del barco y te asistirá en la gasolinera al final de tu salida. -¿GASTO MEDIO EN COMBUSTIBLE PARA TODO UN DÍA?95 € El barco se entrega con el depósito lleno y al final de tu salida nuestro compañero te asistirá para rellenar el combustible consumido. -¿HAY POSIBILIDAD DE UTILIZAR ARRASTRES? SI Se solicitarán una vez confirmada la reserva. Donut 50€. Paddle Surf 40€. Wakeboard 50€. Advertencia: máxima velocidad para arrastre de juguetes acuáticos 15 nudos. -¿CUÁL ES EL HORARIO DE UTILIZACIÓN? Día completo de 10:00 a 18:00. Alquileres de medio día de 10:00 a 13:45 o de 14:15 a 18:00. -SE PUEDE AMPLIAR HORARIO? SI Se contratará en el momento del check-in. Coste 40€/hora -QUÉ NO SE INCLUYE EN EL PRECIO? Combustible, patrón, comida y bebida. -HAY QUE DEPOSITAR FIANZA ANTES DE SALIR? SI Se depositará en el check-in. Importe 600€. -QUÉ SUCEDE SI EL TIEMPO IMPIDE NAVEGAR? Se podrá optar por cambiar fecha de la reserva (en función de disponibilidad) o devolución del importe cobrado por 5om -SE PUEDE CONTACTAR DIRECTAMENTE CON 5om por teléfono o antes de confirmar la reserva y realizar el pago a través de esta web? NO El sistema elimina automáticamente cualquier dato de contacto con terceros en su chat. Solamente una vez confirmada la reserva se facilitarán nuestros datos de contacto. En este momento le enviaremos vídeos con instrucciones de utilización embarcación, como llegar al check-in, recomendaciones de rutas a realizar e información de su interés. -CUANDO/COMO SE CORFIRMA LA RESERVA? Se confirma al finalizar el pago a través esta web. Ante cualquier incidencia con el proceso de pago deberá contactar con el servicio de asistencia de esta web. -¿DÓNDE ES EL PUERTO BASE? Paseo Marítimo de Palma de Mallorca -¿QUÉ RUTAS PODEMOS REALIZAR? Desde nuestro puerto base, dada su ideal ubicación, hay distintas rutas alternativas. Una vez confirme su reserva le enviaremos videos con distintas alternativas de rutas a realizar, lugares destacados, sitios para comer o beach club para visitar. -¿CÓMO SÉ SI EL BARCO ESTÁ LIBRE LA FECHA SELECCIONADA? Nuestro calendario de reservas está actualizado por lo que si la fecha deseada aparece disponible, el barco está libre.Solo tienes que realizar el pago a través de la web y nos enviarán una solicitud para que nosotros aceptemos y confirmemos la reserva lo antes posible. ¿QUÉ DEBERÍAMOS DE LLEVAR A BORDO? Toallas, protección solar, bolsas de cubitos de hielo para la nevera de hielo y mantener frías las bebidas y la comida que traigáis, se recomienda llevar ropa de abrigo en caso de día nublado. ¿ES POSIBLE ENCARGAR BEBIDAS Y SNACKS A BORDO? Ofrecemos servicio de provisión tanto de bebidas y comida, no incluido en el precio del alquiler.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych