Hola żeglarzu, zapraszamy do zapoznania się z naszym wyborem FAQ´s w celu rozwiązania wątpliwości i skrócenia czasu oczekiwania.
Z tym systemem staramy się innowować i usprawniać proces rezerwacji.
Jeśli masz wątpliwości co do personalizowanej obsługi, którą otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji, wystarczy przeczytać opinie żeglarzy, którzy skomentowali swoje doświadczenia podczas korzystania z naszych łodzi.
Po potwierdzeniu rezerwacji ...
Hola żeglarzu, zapraszamy do zapoznania się z naszym wyborem FAQ´s w celu rozwiązania wątpliwości i skrócenia czasu oczekiwania.
Z tym systemem staramy się innowować i usprawniać proces rezerwacji.
Jeśli masz wątpliwości co do personalizowanej obsługi, którą otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji, wystarczy przeczytać opinie żeglarzy, którzy skomentowali swoje doświadczenia podczas korzystania z naszych łodzi.
Po potwierdzeniu rezerwacji i udostępnieniu kontaktów, skontaktujemy się bezpośrednio i prześlemy kilka samouczkowych filmów dotyczących obsługi i wyposażenia łodzi, dokładną lokalizację łodzi oraz będziemy mogli wyjaśnić wszelkie wątpliwości lub prośby, jakie macie.
FAQs
-JAKIE DODATKOWE WYPOSAŻENIE MA ŁÓDŹ?
Parasol bimini, lodówka, maska do nurkowania, gps/ploter z echosondą, prysznic z ciepłą wodą, głośnik bluetooth, ładowarka USB, śruba dziobowa, elektryczna kotwica.
-CZY WYMAGANA JEST LICENCJA? TAK
Patent hiszpański: PNB lub wyższy
Patent obcokrajowca: dowolny uprawniony tytuł do żeglugi morskiej na tej łodzi
-JEŚLI NIE POSIADAM LICENCJI, CZY MUSZĘ ZATRUDNIĆ KAPITANA? TAK. Koszt wynosi 260 € za cały dzień lub 190€ za pół dnia. Zostanie to poproszone podczas dokonywania płatności za rezerwację.
-CZY BĘDZIE POMOC PRZY WYJŚCIU I PRZYJŚCIU?TAK
Członek naszego zespołu spotka Cię w wyznaczonym miejscu i czasie po potwierdzeniu rezerwacji. Wyjaśni Ci obsługę łodzi, dokona cumowania i odcumowania łodzi i pomoże Ci na stacji benzynowej podczas zakończenia Twojej podróży.
-JAKIE SĄ ŚREDNIE KOSZTY PALIWA NA CAŁY DZIEŃ?95 €
Łódź zostanie dostarczona z pełnym zbiornikiem, a pod koniec Twojej podróży nasz kolega pomoże Ci uzupełnić zużyte paliwo.
-CZY MOŻNA KORZYSTAĆ Z WODNYCH ZABAWEK? TAK
Wymagane jest potwierdzenie rezerwacji. Donut 60€. Paddle Surf 50€. Wakeboard 60€. Ostrzeżenie: maksymalna prędkość holowania zabawek wodnych wynosi 15 węzłów.
-JAKIE SĄ GODZINY UŻYTKOWANIA?
Cały dzień od 10:00 do 18:00. Wynajmy na pół dnia od 10:00 do 13:00 lub od 14:00 do 18:00.
-CZY MOŻNA PRZEDŁUŻYĆ CZAS?TAK
Można to zrobić podczas zameldowania. Koszt 45€/godzinę.
-CZEGO NIE OBEJMUJE CENA?
Paliwo, kapitan, jedzenie i napoje.
-CZY TRZEBA WPŁACIĆ KAUCJĘ PRZED WYJAZDEM?TAK
Wpłata nastąpi podczas zameldowania. Kwota 600€.
-CO SIĘ DZIEJE, JEŚLI POGODA UNIEMOŻLIWIA ŻEGLUGĘ?
Można zmienić datę rezerwacji (w zależności od dostępności) lub zwrócić pobraną kwotę 5om
-CZY MOŻNA KONTAKTOWAĆ SIĘ BEZPOŚREDNIO Z 5om telefonicznie lub przed potwierdzeniem rezerwacji i dokonaniem płatności za pośrednictwem tej strony internetowej? NIE
System automatycznie usuwa wszelkie dane kontaktowe stron trzecich z czatu. Dane kontaktowe zostaną udostępnione dopiero po potwierdzeniu rezerwacji. Wtedy prześlemy filmy z instrukcjami dotyczącymi użytkowania łodzi, jak dotrzeć na zameldowanie, sugerowane trasy do pokonania i informacje przydatne dla Ciebie.
-KIEDY/JAK POTWIERDZANA JEST REZERWACJA?
Potwierdzenie następuje po dokonaniu płatności za pośrednictwem tej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek problemów z procesem płatności, należy skontaktować się z obsługą tej strony internetowej.
-GDZIE JEST PORT BAZOWY?
Paseo Marítimo de Palma de Mallorca
-JAKIE TRASY MOŻEMY PODRÓŻOWAĆ?
Z naszego portu bazowego, ze względu na jego idealne położenie, istnieją różne alternatywne trasy. Po potwierdzeniu rezerwacji prześlemy Ci filmy z różnymi trasami do odbycia, wyróżnionymi miejscami, miejscami do jedzenia lub klubami plażowymi do odwiedzenia.
-JAK SPRAWDZIĆ, CZY ŁÓDŹ JEST DOSTĘPNA W WYBRANYM TERMINIE?
Nasz kalendarz rezerwacji jest aktualizowany, więc jeśli wybrana data jest dostępna, łódź jest wolna. Wystarczy dokonać płatności za pośrednictwem strony internetowej, a my prześlemy prośbę o akceptację i potwierdzenie rezerwacji tak szybko, jak to możliwe.
CO ZABRAĆ NA POKŁAD?
Ręczniki, krem do opalania, worki z kostkami lodu do lodówki na lód i utrzymanie zimnych napojów i jedzenia, zaleca się zabranie odzieży na wypadek pochmurnego dnia.
CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ NA POKŁADZIE NAPOJE I PRZEKĄSKI?
Oferujemy usługi dostawy zarówno napojów, jak i jedzenia, nie wliczone w cenę wynajmu.
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera.
Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva.
Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos.
Una vez confirmada la reserva ...
Hola Navegante, te invitamos a leer nuestra selección de FAQ´s para resolver tus dudas previas y minimizar tú tiempo de espera.
Con este sistema intentamos innovar y dinamizar el proceso de reserva.
Si tienes alguna duda de la atención personalizada que obtendrás una vez confirmada tu reserva sólo tienes que leer la valoración de los navegantes que han comentado su experiencia de disfrutar en nuestros barcos.
Una vez confirmada la reserva y liberados los contactos, contactaremos directamente por y te enviaremos varios videos tutoriales del funcionamiento y equipamiento del barco, la ubicación exacta del barco y podremos aclarar cualquier tipo de duda o petición que tengáis.
FAQs
-¿QUÉ EXTRAS TIENE LA EMBARCACIÓN?
Toldo bimini, nevera, máscara snorkel, gps/plotter con sonda, ducha agua dulce, altavoz bluetooth, cargador USB, hélice de proa, molinete ancla eléctrico.
-¿SE NECESITA LICENCIA? SI
Patrón español: PNB o superior
Patrón no español: cualquier título habilitante para navegación marítima en esta embarcación
-¿SI NO TENGO LICENCIA TENGO QUE CONTRATAR PATRÓN? SI. Su coste es de 260 € día completo o 190€ medio día. Se solicitará al realizar el pago de la
reserva.
-¿TENDRÉ ASISTENCIA EN LA SALIDA Y LA LLEGADA?SI
Un miembro de nuestro equipo te recibirá en el lugar y hora acordada una vez confirmada la reserva. Te explicará el funcionamiento del barco, hará el atraque y el desatraque del barco y te asistirá en la gasolinera al final de tu salida.
-¿GASTO MEDIO EN COMBUSTIBLE PARA TODO UN DÍA?95 €
El barco se entrega con el depósito lleno y al final de tu salida nuestro compañero te asistirá para rellenar el combustible consumido.
-¿HAY POSIBILIDAD DE UTILIZAR ARRASTRES? SI
Se solicitarán una vez confirmada la reserva. Donut 60€. Paddle Surf 50€. Wakeboard 60€. Advertencia: máxima velocidad para arrastre de juguetes acuáticos 15 nudos.
-¿CUÁL ES EL HORARIO DE UTILIZACIÓN?
Día completo de 10:00 a 18:00. Alquileres de medio día de 10:00 a 13:45 o de 14:15 a 18:00.
-SE PUEDE AMPLIAR HORARIO? SI
Se contratará en el momento del check-in. Coste 45€/hora
-QUÉ NO SE INCLUYE EN EL PRECIO?
Combustible, patrón, comida y bebida.
-HAY QUE DEPOSITAR FIANZA ANTES DE SALIR? SI
Se depositará en el check-in. Importe 600€.
-QUÉ SUCEDE SI EL TIEMPO IMPIDE NAVEGAR?
Se podrá optar por cambiar fecha de la reserva (en función de disponibilidad) o devolución del importe cobrado por 5om
-SE PUEDE CONTACTAR DIRECTAMENTE CON 5om por teléfono o antes de confirmar la reserva y realizar el pago a través de esta web? NO
El sistema elimina automáticamente cualquier dato de contacto con terceros en su chat. Solamente una vez confirmada la reserva se facilitarán nuestros datos de contacto. En este momento le enviaremos vídeos con instrucciones de utilización embarcación, como llegar al check-in, recomendaciones de rutas a realizar e información de su interés.
-CUANDO/COMO SE CORFIRMA LA RESERVA?
Se confirma al finalizar el pago a través esta web. Ante cualquier incidencia con el proceso de pago deberá contactar con el servicio de asistencia de esta web.
-¿DÓNDE ES EL PUERTO BASE?
Paseo Marítimo de Palma de Mallorca
-¿QUÉ RUTAS PODEMOS REALIZAR?
Desde nuestro puerto base, dada su ideal ubicación, hay distintas rutas alternativas. Una vez confirme su reserva le enviaremos videos con distintas alternativas de rutas a realizar, lugares destacados, sitios para comer o beach club para visitar.
-¿CÓMO SÉ SI EL BARCO ESTÁ LIBRE LA FECHA SELECCIONADA?
Nuestro calendario de reservas está actualizado por lo que si la fecha deseada aparece disponible, el barco está libre.Solo tienes que realizar el pago a través de la web y nos enviarán una solicitud para que nosotros aceptemos y confirmemos la reserva lo antes posible.
¿QUÉ DEBERÍAMOS DE LLEVAR A BORDO?
Toallas, protección solar, bolsas de cubitos de hielo para la nevera de hielo y mantener frías las bebidas y la comida que traigáis, se recomienda llevar ropa de abrigo en caso de día nublado.
¿ES POSIBLE ENCARGAR BEBIDAS Y SNACKS A BORDO?
Ofrecemos servicio de provisión tanto de bebidas y comida, no incluido en el precio del alquiler.