Aquila 36: mocna, ale gładka estetyka, z pochylonymi liniami tyłu, niskim profilem i pewnym zwisem kadłuba, który maksymalizował przestrzeń na pokładzie. Całą przestrzeń na pokładzie można było wykorzystać jako miejsca siedzące, a ostatecznym wyróżnieniem były dwie podwójne kabiny. Otwarte górne części modelu 36 można opcjonalnie zabudować w bardziej umiarkowanym klimacie. Wyposażony w dużą osłonę przeciwbryzgową nad konsolą sterową, wspartą na dwóch ...
Aquila 36: mocna, ale gładka estetyka, z pochylonymi liniami tyłu, niskim profilem i pewnym zwisem kadłuba, który maksymalizował przestrzeń na pokładzie. Całą przestrzeń na pokładzie można było wykorzystać jako miejsca siedzące, a ostatecznym wyróżnieniem były dwie podwójne kabiny. Otwarte górne części modelu 36 można opcjonalnie zabudować w bardziej umiarkowanym klimacie. Wyposażony w dużą osłonę przeciwbryzgową nad konsolą sterową, wspartą na dwóch przegrodach z włókna szklanego zintegrowanych z nadburciami i aluminiowych rozpórkach z przodu do mocowania kompozytowego bimini, zapewnia czysty profil, jednocześnie maksymalizując widoczność. Poniżej znajdował się funkcjonalny układ z siedzeniami w kształcie litery L i stołem po lewej stronie, naprzeciwko baru, podczas gdy konsola sterowa ma dużo miejsca na prawej burcie z podwójnym siedzeniem. Barek ma głęboki zlew, zamrażarkę i małą lodówkę pod opcjonalną płytą grzejną, która uzupełnia swobodną aranżację kuchni. Symetryczny układ kabiny obejmuje łóżko z przodu i łazienki na rufie z przesuwanymi drzwiami zapewniającymi prywatność. Osiągnięcie komfortowej, wolnej prędkości przelotowej wynoszącej około 15 węzłów pozwoliło utrzymać umiarkowane zużycie paliwa na poziomie 58 litrów na godzinę, podczas gdy zbyt szybka podróż z prędkością 25 węzłów zużywała 126 litrów na godzinę w zakresie 268 mil morskich. Aquila 36 naprawdę ma szczególną moc i jak większość kotów może mieć wiele różnych żyć, więc baw się dobrze wybierając swoje. Opcjonalne dodatki i opłaty dodatkowe: Opłata za wyżywienie we własnym zakresie w wysokości 1000 RM dotyczy czarterującego, który organizuje własny catering. Opłata obejmuje załadunek, rozładunek, przechowywanie napojów i prowiantu, sprzątanie i mycie. Catering F&B – 500 RM Specjalny wniosek czarterowy lub dłuższy pobyt nocny wyceniany osobno Sprzęt do nurkowania będzie wyceniany osobno na żądanie
The Aquila 36: strong yet smooth aesthetics, with raked back lines, a low profile and some hull overhang that maximized deck space. All the deck space could be used as seating while the final accolade revealed itself in the two double cabins. The 36’s open-style topsides can be optionally enclosed for more temperate climates. Featuring a large spray screen over the steering console, supported by two fiberglass bulkheads integrated into the gunwales ...
The Aquila 36: strong yet smooth aesthetics, with raked back lines, a low profile and some hull overhang that maximized deck space. All the deck space could be used as seating while the final accolade revealed itself in the two double cabins. The 36’s open-style topsides can be optionally enclosed for more temperate climates. Featuring a large spray screen over the steering console, supported by two fiberglass bulkheads integrated into the gunwales and alloy struts forward to attach the composite bimini, it gives a clean profile while maximizing visibility. Beneath was a functional layout with L-shaped seating and table to port, just across from the wet-bar, while the steering console is given plenty of space on starboard with a double seat. The wet bar has a deep sink, icebox, and small fridge beneath with an optional hot plate to complete the casual galley arrangement. The symmetrical cabin layout has the bed forward and bathrooms aft with a sliding door for privacy. Reaching a comfortable slow cruising speed of about 15 knots kept the fuel burn moderate at 58 liters per hour while moving on too fast cruising at 25 knots consumed 126 liters per hour for a range of 268nm. The Aquila 36 really is a special power and like most cats, it can have many different lives, so have fun picking yours. Optional add-ons & additional charges: Self-Catering charge of RM1,000 applicable for charterer who arrange own catering. The charge covers loading, unloading, stashing drinks & provisions, cleaning & washing. F&B Catering – RM 500 Special charter request or extended night stay quoted separately Diving equipment will be quoted separately upon request