Mały krążownik z kabiną do rejsów przybrzeżnych, dobry kompromis między możliwością zamieszkania a osiągami żeglarskimi. First 235 był jedną z pierwszych małych łodzi zaprojektowanych z myślą o uzyskaniu (proporcjonalnie) komfortu dużych kadłubów. Zaprojektowany przez Finot Group dla Bénéteau, kadłub ten jest lekki i łatwy w obsłudze jak ponton; ma ożaglowanie 7/8 i dużą powierzchnię żagla dzięki dużemu fokowi obrotowemu. Na morzu jest to przyjemna ...
Mały krążownik z kabiną do rejsów przybrzeżnych, dobry kompromis między możliwością zamieszkania a osiągami żeglarskimi. First 235 był jedną z pierwszych małych łodzi zaprojektowanych z myślą o uzyskaniu (proporcjonalnie) komfortu dużych kadłubów. Zaprojektowany przez Finot Group dla Bénéteau, kadłub ten jest lekki i łatwy w obsłudze jak ponton; ma ożaglowanie 7/8 i dużą powierzchnię żagla dzięki dużemu fokowi obrotowemu. Na morzu jest to przyjemna i szybka łódź, nawet jeśli należy zwrócić szczególną uwagę na rozmieszczenie obciążników, unikając skupiania załogi na rufie. Wnętrza są bardzo duże: podwójna koja na dziobie, druga na rufie, kuchnia w kształcie litery L i wysokość kabiny 1,70 m, a także system, który przekształca narożnik stołu nawigacyjnego w morskie pomieszczenie toaletowe.
Un piccolo cabinato per la crociera costiera, buon compromesso tra abitabilità interna e prestazioni a vela Il First 235 è stata una delle prime piccole barche a essere progettate con l’idea di ottenere (in proporzione) il comfort dei grandi scafi. Disegnato dal Gruppo Finot per la Bénéteau, questo scafo è leggero e maneggevole come una deriva; è armato a 7/8 e ha una generosa superficie velica, grazie al grande fiocco rollabile. In mare è una ...
Un piccolo cabinato per la crociera costiera, buon compromesso tra abitabilità interna e prestazioni a vela Il First 235 è stata una delle prime piccole barche a essere progettate con l’idea di ottenere (in proporzione) il comfort dei grandi scafi. Disegnato dal Gruppo Finot per la Bénéteau, questo scafo è leggero e maneggevole come una deriva; è armato a 7/8 e ha una generosa superficie velica, grazie al grande fiocco rollabile. In mare è una barca divertente e veloce, anche se occorre curare bene la disposizione dei pesi evitando di concentrare l’equipaggio a poppa. Gli interni, sono molto ampi: una cuccetta doppia a prua, un’altra a poppa, una cucina a “L” e un’altezza in cabina di 1,70 m., nonché con sistema che trasforma l’angolo del tavolo carteggio in locale wc marino.