Odnowiony Lomac, wymieniony kołnierz, nowa konsola, nowa tapicerka, bardzo przyjemny tylny pokład, ten przestronny półsztywny żaglowiec bardzo dobrze pływa po morzu i jest zaskakująco responsywny. Wyposażony w stacjonarny silnik wysokoprężny, elastyczność w dłoni oraz wolna przestrzeń z tyłu sprawiają, że jest to bardzo przyjemna łódź. Reklamowane stawki obejmują łódź i sternika bez paliwa, olej napędowy kosztuje około 200 € dziennie.
Odnowiony Lomac, wymieniony kołnierz, nowa konsola, nowa tapicerka, bardzo przyjemny tylny pokład, ten przestronny półsztywny żaglowiec bardzo dobrze pływa po morzu i jest zaskakująco responsywny. Wyposażony w stacjonarny silnik wysokoprężny, elastyczność w dłoni oraz wolna przestrzeń z tyłu sprawiają, że jest to bardzo przyjemna łódź. Reklamowane stawki obejmują łódź i sternika bez paliwa, olej napędowy kosztuje około 200 € dziennie.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.