Lomac odnowiony, wymieniono kiełbasę, nowa konsola, nowa tapicerka, bardzo przyjemny tylny pokład, ten przestronny półsztywny bardzo dobrze radzi sobie na morzu i zaskakuje swoją responsywnością. Wyposażony w pokładowy silnik wysokoprężny, elastyczność w dłoni, a także otwarta przestrzeń na rufie sprawia, że jest to bardzo przyjemna łódź. Podane ceny obejmują łódź i kapitana, bez paliwa, olej napędowy kosztuje około 200 € dziennie.
Lomac odnowiony, wymieniono kiełbasę, nowa konsola, nowa tapicerka, bardzo przyjemny tylny pokład, ten przestronny półsztywny bardzo dobrze radzi sobie na morzu i zaskakuje swoją responsywnością. Wyposażony w pokładowy silnik wysokoprężny, elastyczność w dłoni, a także otwarta przestrzeń na rufie sprawia, że jest to bardzo przyjemna łódź. Podane ceny obejmują łódź i kapitana, bez paliwa, olej napędowy kosztuje około 200 € dziennie.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.
Lomac refait à neuf, boudin remplacé, console neuve, sellerie récente, plage arrière très agréable, ce semi-rigide spacieux passe très bien la mer et étonne par sa réactivité. Doté d'un moteur inboard diesel, la souplesse en main ainsi que la place dégagée à l'arrière font de lui un bateau très agréable. Les tarifs annoncés comprennent le bateau et le skipper hors carburant, il faut compter environ 200€/jour pour le gasoil.