Zaprojektowany przez Alfeo Scattolina z zamiarem stworzenia prawdziwego wyścigowego „ocean racer” z wnętrzem typu cruise, bez poświęcania osiągów. Objętości są rozłożone na znaczną wyporność (12 m), co w połączeniu z dobrą szerokością pozwala na dużą elastyczność w rozkładzie obciążeń. Ta cecha, często pomijana, jest fundamentalna dla łodzi zaprojektowanej do różnych potrzeb, od regat po dalekie rejsy. Ta łódź okazała się szczególnie niezawodna w ...
Zaprojektowany przez Alfeo Scattolina z zamiarem stworzenia prawdziwego wyścigowego „ocean racer” z wnętrzem typu cruise, bez poświęcania osiągów. Objętości są rozłożone na znaczną wyporność (12 m), co w połączeniu z dobrą szerokością pozwala na dużą elastyczność w rozkładzie obciążeń. Ta cecha, często pomijana, jest fundamentalna dla łodzi zaprojektowanej do różnych potrzeb, od regat po dalekie rejsy. Ta łódź okazała się szczególnie niezawodna w warunkach silnego wiatru. Wyporność wynosi 10 ton z 4-tonowym balastem. Ci, którzy docenią klasyczny smak litego drewna w porównaniu do typowej plastikowej łodzi czarterowej, będą usatysfakcjonowani. Żeglowanie to przyjemność, jest szybkie i stabilne, morze jest prawie nienaruszone dzięki mocnemu kilowi (połowowemu 2,7 m). Pokład z drewna tekowego zapewnia dobre uszczelnienie w każdych warunkach. Rozmieszczenie pomieszczeń jest następujące: duża kabina dziobowa z 4 miejscami siedzącymi na dwóch poziomach, na rufie znajdują się dwie łazienki, kabina dwuosobowa po lewej stronie i pojedyncza po prawej stronie, duża jadalnia z kuchnią wyposażoną w 3 zlewy, kuchenki i piekarnik, lodówkę, stół nawigacyjny, na rufie po lewej stronie duża kabina dwuosobowa, na prawej burcie pomieszczenie dla skippera. Remont 2018.
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera ...
Progettatta da Alfeo Scattolin con l'intento di realizzare un vero e proprio "ocean racer" di razza con interni da crociera, senza nulla sacrificare alle prestazioni. I volumi sono indicati su un notevole galleggiamento (m.12) il che, associato ad una buona dose, consenso molte elasticità nella distribuzione dei carichi. Questa caratteristica, spesso trascurata, è invece fondamentale per una barca pensata per diverse esigenze, dalla regata alla crociera a lungo raggio. Questa barca si è dimostrata particolarmente affidabile in condizioni di vento forte. Si è slogato con 10 colpi con una zavorra di 4 tonnellate. Chi apprezza il sapore vintage degli interni in massello rispetto ai plasticoni tipici delle barche da sarà soddisfatto. In questa zona è possibile trovare una barca, una scuderia, una cavalla, mare alla chiglia poderosa (pesca 2,7m). La coperta in teak ha assiduato una buona tenuta in ogni condizione. Una grande cabina con quattro posti a due piani, una camera matrimoniale e una camera doppia e forno, frigo, tavolo da carteggio, un poppa sulla sinistra ampia cabina matrimoniale, sulla dritta stanza per lo skipper. Refitting 2018. Nella quota è compresa la sottoscrizione all'Associazione Sportiva Dilettantistica che ha come scopo la diffusione dello sport e della vita in barca a vela. Associati AICS, compresa assicurazione individuale.