O S/Y „Marinas“ „Marinas” to solidny i przestronny jacht Bavaria 46 Cruiser zbudowany w 2008 roku. Ma 4 kabiny i 2 toalety, ale będzie mógł zaoferować tylko 3 kabiny z podwójnymi łóżkami, w których wygodnie zmieści się do 6 gości. Czwarta, kabina z łóżkiem piętrowym, jest używana przez skippera. Należy pamiętać, że Marinas można czarterować tylko ze skipperem, ale dzięki temu można je również czarterować na krótkie pobyty, takie jak jednodniowy ...
O S/Y „Marinas“ „Marinas” to solidny i przestronny jacht Bavaria 46 Cruiser zbudowany w 2008 roku. Ma 4 kabiny i 2 toalety, ale będzie mógł zaoferować tylko 3 kabiny z podwójnymi łóżkami, w których wygodnie zmieści się do 6 gości. Czwarta, kabina z łóżkiem piętrowym, jest używana przez skippera. Należy pamiętać, że Marinas można czarterować tylko ze skipperem, ale dzięki temu można je również czarterować na krótkie pobyty, takie jak jednodniowy lub nawet półdniowy rejs. Od kiedy Marinas dołączyła do naszej floty kilka lat temu, wykonano wiele prac; zainstalowano nowe lodówki, dodano panele słoneczne, wymieniono stare żagle, pościel, wyposażenie kuchni, ponton, silnik zaburtowy, odnowiono wiele sprzętu. Biorąc pod uwagę jej wiek i lata spędzone w czarterze, teraz wygląda znacznie lepiej niż większość jej kolegów w tym samym wieku, ale jej doświadczenie i pozostawione mile są, zazwyczaj, widoczne. Możesz spodziewać się przytulnej, wygodnej i bardzo bezpiecznej kobiety w średnim wieku z zadbanym wnętrzem i w pełni wyposażonym na dłuższe rejsy. PŁATNOŚĆ I KOSZTY Wszystkie wydatki, których możesz się spodziewać przed i w trakcie pobytu, są podzielone na trzy kroki; 1. Pierwsza część to Twoja rezerwacja/zamówienie online. Ta część jest związana wyłącznie z zakwaterowaniem i obejmuje czarter łodzi, chorwacki podatek VAT i prowizję agencji SAM Boat. 2. Druga część obejmuje obowiązkowe dodatki* i opcjonalne dodatki, jeśli jakieś wybrałeś. Drugą płatność należy uregulować gotówką u sternika po przybyciu na pokład. 3. Trzecia część to wydatki, które zależą od Twoich preferencji; jedzenie i napoje, paliwo (w zależności od wybranej trasy), opłaty portowe (jeśli zdecydujesz się na nocleg w lokalnych wioskach, opłaty portowe należy uregulować samodzielnie). Należy je uregulować w trakcie całego pobytu. *obowiązkowe dodatki – 1. Skipper – (180 € za dzień + jedzenie) Skipper będzie Ci towarzyszył podczas posiłków na pokładzie, a gdy zechcesz zjeść lunch/kolację na lądzie, upewnij się, że zostawiłeś wystarczająco dużo jedzenia w lodówce lub po prostu odbierz rachunek za kolację skippera następnego ranka. Możesz również zaprosić go do dołączenia do Ciebie lub zapytać o rekomendację kolacji. Zawsze będzie miał do pokazania tajną lokalną restaurację. 2. Log tranzytowy – (250 eur za rezerwację) – zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby przygotować statek na pobyt. Obejmuje czyszczenie wnętrza i zewnętrza, gaz do gotowania, silnik zaburtowy i paliwo do pontonu, pościel, ręczniki plażowe, ręczniki łazienkowe, podstawowe potrzeby kuchenne i łazienkowe, wi-fi, deskę wiosłową, sprzęt do nurkowania itp. Log tranzytowy jest taki sam, niezależnie od tego, czy zostajesz na dwa dni, czy na cały tydzień. Jednak w przypadku wynajmu dziennego log tranzytowy wynosi 150 eur. 3. Opłata klimatyczna – chorwacki podatek turystyczny/odwiedzających wynosi 1,60 € za osobę za dzień. Dzieci poniżej 12 roku życia nie są zobowiązane do płacenia podatku. W CENIE CZARTERU - sprzęt do nurkowania - wi-fi - pościel - 2 ręczniki łazienkowe i 1 ręcznik plażowy na osobę - ponton z silnikiem zaburtowym - podstawowe wyposażenie kuchni i łazienki NIE W CENIE CZARTERU - jedzenie i napoje - opłata portowa - jeśli wolisz spędzić noc w porcie, opłata za cumowanie powinna być ustalona przez Ciebie - paliwo - płacisz tylko tyle, ile wydasz. Średnie zużycie paliwa przez silnik wynosi około 5 litrów na godzinę. Pod koniec czarteru obliczymy godziny pracy i podamy Ci dokładną kwotę. Tylko dla porównania nasze średnie dzienne wydatki na paliwo wahają się w granicach 30-50 € - wdzięczność załogi - praca skippera to jedna z najlepszych prac na świecie, ale nie jest łatwa. Upewnienie się, że wszystko idzie gładko i bezpiecznie, często poza ich strefą komfortu, aby zapewnić najlepsze możliwe doświadczenie. Napiwek nie jest obowiązkowy, ale jest oczekiwany i bardzo doceniany. PLAN PODRÓŻY Plan podróży zostanie stworzony w zależności od pogody, długości pobytu i Twoich preferencji. Jeśli masz miejsca docelowe, które chcesz odwiedzić lub aktywności, które chcesz wykonać, dołożymy wszelkich starań, aby odpowiednio go dostosować. Dobrze jest mieć plan i poznać okolicę przed przyjazdem, zawsze dobrze jest poprosić nas o rekomendacje i sugestie, jednak pamiętaj, że ostateczna trasa zostanie potwierdzona przez skippera po sprawdzeniu prognozy pogody w dniu przyjazdu. Jest wiele szczegółów logistycznych, które należy wziąć pod uwagę, więc nasz skipper zasugeruje najbezpieczniejszą i najwygodniejszą trasę, planując kilka dni wcześniej. Jeśli jednak chcesz skorzystać z dodatkowych atrakcji poza łodzią, daj nam znać przed przyjazdem, ponieważ restauracje, różne wycieczki, cumowanie w porcie itp. – wszystko to musi zostać zarezerwowane z wyprzedzeniem. CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ JEDEN DNIOWY czarter – zatrzymujemy się w trójkącie Split, Brač i Šolta. Możesz spodziewać się wizyty w jednej z wiosek na Braču lub Šolcie, postoju na kąpiel w środku dnia i dwugodzinnej żeglugi w obie strony. DWUDNIOWY czarter – noc na pokładzie to minimum, aby doświadczyć prawdziwej rzeczy. Jeśli nigdy tego nie próbowałeś, zostań na kotwicy i ciesz się komfortem swojego pływającego domu pośród pięknej przyrody. Dwudniowa wycieczka może obejmować kilka postojów na kąpiel w różnych miejscach i wizytę w dwóch lub trzech różnych wioskach, jeśli Twoja codzienna żegluga nie jest zbyt długa. Miasto Hvar jest również wygodnie dostępne w ciągu dwóch dni. TRZYDNIOWY czarter – to duża różnica między jedno-/dwudniową wycieczką a wszystkim powyżej. Potrzeba kilku godzin żeglugi, aby oczyścić obszar Splitu i znaleźć się w atrakcyjnym miejscu docelowym. Sporą część pierwszego i ostatniego dnia zajmie Ci żegluga do celu, ale w tym przypadku masz cały dzień do wykorzystania tak, jak chcesz. Trzy- i czterodniowe rejsy to nasza rekomendacja jako najlepsza opcja żeglowania odkrywczego. Należy pamiętać, że średnia cena za dzień jest niższa, im więcej dni zdecydujesz się zarezerwować. OPCJONALNE DODATKI - GOSPODARZE - mogą do nas dołączyć, jeśli chcesz mieć przygotowane śniadanie i lunch lub czyste i posortowane wnętrze na co dzień. Zapytaj o opłatę i dostępność - W JEDNĄ STRONĘ - jeśli chcesz rozpocząć lub zakończyć swój urlop żeglarski gdziekolwiek indziej niż w Splicie, jest to możliwe. Przeniesiemy łódź i naliczymy opłatę za dostawę w cenie 10 € za milę morską. Paliwo, skipper i dodatkowy dzień potrzebny na dostawę są wliczone w cenę dostawy, bez dodatkowych kosztów. Na przykład: Split-Korčula 60 mil morskich x 10 € = 600 €, Split-Hvar 25 mil morskich = 250 €, - ZAOPATRZENIE - Jeśli wolisz, aby Twoja łódź była w pełni zaopatrzona w momencie przybycia, po prostu wyślij nam listę preferowanych posiłków i napojów, a my zajmiemy się lokalnym zaopatrzeniem dla Ciebie. Pobieramy tylko 80 € za czas i dostawę.
ABOUT S/Y “Marinas“ “Marinas” is solid and spacious Bavaria 46 Cruiser built in 2008. She has 4 cabins and 2 heads but will only be able to offer 3 double bed cabins where up to 6 guests can be comfortably accommodated. Forth, bunk bed cabin, is used by skipper. Please note that Marinas can only be chartered with skipper but thanks to that it can also be chartered for a short stay like a day or even half a day cruise. Since Marinas joined our ...
ABOUT S/Y “Marinas“ “Marinas” is solid and spacious Bavaria 46 Cruiser built in 2008. She has 4 cabins and 2 heads but will only be able to offer 3 double bed cabins where up to 6 guests can be comfortably accommodated. Forth, bunk bed cabin, is used by skipper. Please note that Marinas can only be chartered with skipper but thanks to that it can also be chartered for a short stay like a day or even half a day cruise. Since Marinas joined our fleet few years ago, plenty of work has been done; new fridges were installed, solar panels added, old sails replaced, bedclothes, kitchen equipment, dingy, outboard, lots of equipment was refurbished. Considering her age and years spent in charter she now looks much better than most of her colleagues of the same age but her experience and miles left behind are, normally, visible. What you can expect is a cozy, comfortable and very safe middle age lady with well-maintained interior and fully equipped for extended cruising. PAYMENT and EXPENCESS All the expenses that you can expect before and during your stay are divided into three steps; 1. First part is your online reservation/booking. This part is related with accommodation alone and it includes boat charter, Croatian VAT and SAM Boat agency commission. 2. Second part includes obligatory extras* and optional extras should you have chosen any. Second payment is to be sorted in cash with skipper upon your arrival onboard. 3. Third part are expenses that depend on your preferences; food and beverage, fuel (depending on choice of your itinerary), port fees (should you choose to stay overnight in the local villages, port fees are to be sorted by you). These are to be sorted throughout your stay. *obligatory extras – 1. Skipper – (180 € per day + food) Skipper will join you during onboard meals and when you wish to go for lunch/dinner onshore please make sure to leave enough food in the fridge or simply pick up skipper's dinner invoice next morning. You can as well invite him to join you or ask about dinner recommendation. He will always have secret local restaurant to show you. 2. Transit log – (250 eur per booking) - is everything needed to prepare the vessel for your stay. It includes interior and exterior cleaning, cooking gas, outboard engine and fuel for dingy, bed linen, beach towels, bathroom towels, basic kitchen and bathroom necessities, wi-fi, paddle board, snorkeling gear etc. Transit log is the same wether you are staying two days or full week. However, for daily rentals transit log is 150 eur. 3. Sojourn tax – Croatian tourist/visitor tax is 1,60 € per person per day. Children under 12 years are not obliged for tax. INCLUDED IN CHARTER PRICE - snorkeling equipment - wi-fi - bedclothes - 2-bathroom towels and 1 beach towel per person - dingy with outboard engine - kitchen and bathroom basics NOT INCLUDED IN CHARTER PRICE - food and beverage - port fee - in case you prefer to overnight in port, docking fee should be sorted by you - fuel - you only pay as much as you spend. Engine average consumption is app 5 lit per hour. At the end of a charter, we will calculate working hours and let you know the exact amount. Just for the reference our average daily fuel expense varies at 30-50€ - crew gratitude - skipper job is one of the best jobs in the world, but not an easy one. Making sure everything goes smooth and safe, quite often out of their comfort zone to ensure the best possible experience. Tip is not obligatory but it is expected and very much appreciated. ITINERARY Itinerary will be created in accordance to the weather, length of stay and your preferences. If you have destinations that you want to visit or activities you want to do, we will do our best to adjust it accordingly. It is good to have the plan and learn about the area before your arrival, it is always good to ask us for recommendations and suggestions, however do have in mind that the final route will be confirmed by the skipper, after checking the weather forecast on the day of your arrival. There are many logistical details to be taken into account so our skipper will suggest safest and the most comfortable route, planning few days ahead. However, if you want to do extra activities outside of the boat, do let us know ahead of your arrival as restaurants, various tours, berth in port etc … all needs to be reserved in advance. WHAT TO EXPECT ONE DAY charter - we are staying within the triangle of Split, Brač and Šolta. You can expect to visit one of the villages on Brač or Šolta, swim stop in the middle of a day and two hour navigation both ways. TWO DAY charter - overnight onboard is the minimum to experience the real thing. If you have never tried it, stay on the anchor and enjoy the comfort of your floating home in the middle of beautiful nature. Two day trip can include several swim stops on various places and visit of two or three different villages, if your daily navigation is not too long. Hvar town is also comfortably reachable in two days. THREE DAY charter – it is a big difference between one/two day trip and everything above. Several hours of navigation are needed to clear the area of Split and find yourself in attractive destination. Good part of your first and last day will be navigation to your final destination but in this case you have one full day to use just as you want. Three- and four-days trips are our recommendation as the best discovery sailing option. Please note that the average daily price is lower the more days you choose to book. OPTIONAL EXTRAS -HOSTES -can join us should you wish to have prepared breakfast and lunch or clean and sorted interior on a daily base. Please ask for a fee and availability - ONE WAY - should you wish to start or finish your sailing vacation anywhere else then in Split, it is possible. We will transfer the boat and charge for delivery at the price of 10 € per nautical mile. Fuel, skipper and extra day needed for delivery are included in delivery price, no extra costs. For example: Split-Korčula 60 nautical milesx10€= 600 €, Split-Hvar 25 nautical miles = 250 €, - PROVISIONING - If you prefer to have your boat fully supplied by the time of your arrival, simply send us food and beverage preference list and we will make local provisioning for you. We only charge 80 € for time and delivery.
18 - 25 gru 2024
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych
Zdjęcia poprzednich najemców