Jeanneau 46 jest francuski, stylowy, elegancki i nie przesadzony. Eleganckie linie kadłuba i dwupoziomowe okna kabiny są charakterystyczne dla Jeanneau. Niewiele można zrobić z wnętrzem 46-stopowej łodzi, ale zespół projektantów wymyślił coś wyjątkowego w tym Jeanneau. Sprytnie wykorzystano mahoniową stolarkę, kremową skórę i stal nierdzewną, aby stworzyć nowoczesną, elegancką atmosferę. Naprzeciwko znajduje się zwykły salon z rozkładanym stołem i ...
Jeanneau 46 jest francuski, stylowy, elegancki i nie przesadzony. Eleganckie linie kadłuba i dwupoziomowe okna kabiny są charakterystyczne dla Jeanneau. Niewiele można zrobić z wnętrzem 46-stopowej łodzi, ale zespół projektantów wymyślił coś wyjątkowego w tym Jeanneau. Sprytnie wykorzystano mahoniową stolarkę, kremową skórę i stal nierdzewną, aby stworzyć nowoczesną, elegancką atmosferę. Naprzeciwko znajduje się zwykły salon z rozkładanym stołem i ławą. Regulowany stół można szybko wyjąć, odkręcając kilka dużych śrub skrzydełkowych. Centrum rozrywki zostało zgrabnie wkomponowane w tył klatki schodowej prowadzącej na górny pokład po lewej stronie. Kabinę wykończono żaluzjami weneckimi na dolnych oknach i zasłonami na górze. Drewniana, inkrustowana gwiazda skutecznie rozbija podsufitkę kabiny. Chociaż podłoga jest wyłożona drewnem tekowym i ostrokrzewem, łódź testowa miała wykładzinę, która dodała ciepła kabinie. Kuchnia jest nieco opuszczona, ale nadal pozostaje częścią głównej kabiny, więc każdy, kto tam pracuje, nie poczuje się wykluczony z imprezy. To wyjątkowy projekt z dwoma poręczami ze stali nierdzewnej po obu stronach wejścia i szklanym blatem. Jest wyposażony w płytę kuchenną i mały okap do usuwania zapachów kuchennych, a także kuchenkę mikrofalową i głębokie szuflady na talerze i szklanki. Ciekawym elementem są zintegrowane drzwi lodówki, które pasują do otaczających szafek i koszy w schowkach podłogowych. Dolna sterówka jest nieco podniesiona, ale nadal pozostaje częścią kabiny. Jest miejsce dla dwóch osób i pełny zestaw instrumentów zamontowanych w dużej konsoli burlowej, z mniejszą z przodu dla sterowania ploterem i autopilotem. Elementy sterujące Volvo Penta EDC są zamontowane pod kątem i łatwo leżą w dłoni, podczas gdy przełączniki agregatu prądotwórczego i zasilania z lądu są umieszczone pod konsolą pod ochronną osłoną z pleksiglasu. W konsoli znajduje się również schowek z osłoną z pleksiglasu i solidną szyną ze stali nierdzewnej, która służy również jako uchwyt, na którym pasażerowie mogą się trzymać. Naprzeciwko sterówki znajduje się mała jadalnia o tej samej wysokości co siedzenie kierowcy. Stół jest osadzony na ramie ze stali nierdzewnej i posiada kilka uchwytów, które są przydatne przy podchodzeniu do krzeseł. A teraz wielka niespodzianka! Istnieją trzy kabiny – cztery, jeśli liczyć kwatery załogi w stylu europejskim na rufie pod okrągłym salonem – z podwójnymi kojami. Nieźle jak na łódź poniżej 50 stóp. Koja na wyspie w kabinie właściciela ma podstawę ze szczelinami i jest podnoszona na amortyzatorze gazowym, aby dostać się do schowka pod spodem. Pod łóżkiem jest kilka szuflad, które są tak głębokie, że drzwi kabiny muszą być zamknięte, aby je całkowicie wyciągnąć. Koje w kabinach dla gości można rozdzielić, tworząc pojedyncze koje. W kabinie właściciela znajdują się jego i jej wiszące szafki, a panie pokochają pełnowymiarowe lustro z tyłu drzwi łazienki otwierających się do kabiny. Istnieją dwie łazienki wyposażone w prysznice z okrągłymi parawanami. Na górze strefa rozrywki jest duża. Duża podkładka do opalania podnosi się, tworząc drugie miejsce wokół okrągłego stołu. Jest też miejsce dla kierowcy i przyjaciela na górnym stanowisku sternika. WYDAJNOŚĆ Liczby zostały zarejestrowane na Gold Coast Broadwater podczas odpływu o dwóch węzłach za pomocą urządzenia GPS. 17,5 węzła przy 2000 obr./min, 26,2 węzła przy 2500 obr./min, 27 węzłów przy 2700 obr./min, 34 węzły przy 2900 obr./min DANE TECHNICZNE LOA: 14,55 m SZEROKOŚĆ: 4,36 m ZANURZENIE: 1,2 m WYMIENNOŚĆ: 12 688 kg PALIWO: 1530 litrów WODA SŁODKA: 570 litrów 10 WI-Fi, ponton z silnikiem zaburtowym dostępny na życzenie. Doświadczony skipper może się z tobą spotkać lub zostawić cię na osobności, jeśli tego potrzebujesz. Wysokie referencje u wszystkich naszych gości.
The Jeanneau 46 is French, it's stylish, elegant and not over done. The sleek lines of the hull and the split-level cabin windows are distinctively Jeanneau. There is only so much that can be done with the interior of a 46-foot boat, but the design team has come up with something special on this Jeanneau. Clever use has been made of mahogany woodwork, cream leather and stainless steel to create a modern, elegant ambience. There is the usual lounge ...
The Jeanneau 46 is French, it's stylish, elegant and not over done. The sleek lines of the hull and the split-level cabin windows are distinctively Jeanneau. There is only so much that can be done with the interior of a 46-foot boat, but the design team has come up with something special on this Jeanneau. Clever use has been made of mahogany woodwork, cream leather and stainless steel to create a modern, elegant ambience. There is the usual lounge with a foldout table and bench seat opposite. The adjustable table can be taken out quickly by undoing a couple of large thumbscrews. An entertainment centre has been incorporated neatly into the back of the staircase to the upper deck on the port side. The cabin is finished off with Venetian blinds on the lower windows and curtains on the top. A wooden, inlaid star feature breaks up the cabin roof lining effectively. Although the floor is laid teak and holly, the test boat had carpet, which added to the warmth of the cabin. The galley is set down slightly, but still remains part of the main cabin, so anyone working there won't feel left out of the party. It's a unique design with two stainless hand rails either side of the entrance and a glass-serving top. It comes equipped with a cook-top and a small range hood to take away cooking smells, plus a microwave and deep drawers for plates and glasses. A neat feature is the integrated fridge door to match the surrounding cupboards and the baskets in the floor storage lockers. The lower helm station is slightly raised, but it still remains part of the cabin. There's a seat for two people and a full set of instruments mounted in a large burl console, with a smaller one in front for the plotter and autopilot controls. The Volvo Penta EDC controls are mounted on an angle and fall readily to hand, while the switches for the genset and shore power are set under the console under a protective Perspex cover. Also incorporated in the console is a glove box, with a Perspex cover and a solid stainless steel fi ddle rail that doubles as a handle for passengers to hang onto. Opposite the helm station is a small dinette the same height as the driver's seat. The table is set on a stainless frame and has a couple of handholds that are useful when stepping up to the seats. Now for the big surprise! There are three cabins - four if you count the European style crew quarters aft under the circular lounge - with double berths. Not bad for a boat under 50 feet. The island berth in the owner's cabin has a slotted base and lift s up on a gas strut to get to the storage underneath. There's a couple of drawers under the bed that are so deep the cabin door needs to be closed to pull them all the way out. The berths in the guest cabins can be separated to form single bunks. There are his and hers lined hanging lockers in the owner's cabin and the ladies will love the full-length mirror on the back of the bathroom door that opens into the cabin. There are two bathrooms featuring showers with circular screens. Up top, the entertainment area is large. A big sun-pad lifts up to form a second seat around the circular table. There's also room for the driver and a friend at the upper helm station. PERFORMANCE The figures were recorded on the Gold Coast Broadwater in against a two-knot ebb tide using a GPS unit. 17.5 knots @ 2000 rpm, 26.2 knots @ 2500 rpm, 27 knots @ 2700 rpm, 34 knots @ 2900 rpm SPECIFICATIONS LOA: 14.55m BEAM: 4.36m DRAFT: 1.2m DISPLACEMENT: 12,688kg FUEL: 1530lt FRESHWATER: 570lt SLEEPS: 6-10 WI-Fi, Dinghy with Outboard engine available on request. Experienced skipper can mingle with you or leave you in private, if you need it. High references with all of our guests.
Opinie niemoderowane - sortowane od najnowszych do najstarszych