Wyjątkowe cechy Sun Odyssey 410 „Tola Sunrise” zapewniły temu jachtowi wyróżnienie najlepszego średniej wielkości krążownika 2019 w magazynie Cruising World i uczyniły najnowszego Jeanneausa jednym z najatrakcyjniejszych jednokadłubowców do czarteru. Genialna innowacja w postaci przenośnego pokładu bocznego jest tak prosta, ale tak logiczna, że aż dziw bierze, że nigdy wcześniej tego nie zrobiono. Pokład boczny po obu stronach jest nachylony w kierunku ...
Wyjątkowe cechy Sun Odyssey 410 „Tola Sunrise” zapewniły temu jachtowi wyróżnienie najlepszego średniej wielkości krążownika 2019 w magazynie Cruising World i uczyniły najnowszego Jeanneausa jednym z najatrakcyjniejszych jednokadłubowców do czarteru. Genialna innowacja w postaci przenośnego pokładu bocznego jest tak prosta, ale tak logiczna, że aż dziw bierze, że nigdy wcześniej tego nie zrobiono. Pokład boczny po obu stronach jest nachylony w kierunku stanowiska sternika, dzięki czemu nie trzeba już wspinać się po ławicach i zrębnicach, aby dostać się na pokład boczny – wystarczy obejść ster. Kabiny rufowe nie są zagrożone, ponieważ 410 przenosi belkę daleko na rufie. Konstrukcja doskonale sprawdza się również pod pokładem. Zamiast podwójnej koi V do przodu, koja jest przesunięta, tworząc podwójną koję typu Queen na prawą burtę, z łazienką i prysznicem po lewej stronie. Dwie podwójne koje na rufie mają wspólny prysznic i prysznic, który znajduje się po prawej stronie salonu. Kolejnym genialnym pomysłem jest to, że wszystkie szuflady i szafki otwierają się równolegle do linii środkowej, dzięki czemu nic nie wypada podczas otwierania. W przypadku żeglarzy poszukujących łodzi z dwiema kabinami należy wziąć pod uwagę, że rozmiar kabiny rufowej tej łodzi z trzema kabinami jest taki sam, jak w wersji z dwiema kabinami. Dzięki naprawdę zachęcającemu planowi pokładu żeglowanie na pokładzie 41-stopowego statku nigdy nie było tak przyjemne. Dzięki potężnemu kadłubowi, podwójnym sterom i sterom 410 udoskonala sztukę żeglowania i komfort na pokładzie. Scentralizowane kabestany, którymi można sterować bezpośrednio z kokpitu, sprawiają, że żeglowanie w małej załodze jest proste i bezstresowe. Ulepszenia obejmują zwijany grot, 3-palnikową kuchenkę, generator, klimatyzację, oświetlenie otoczenia i całkowicie zakrywające bimini z dodgerem. Wyposażenie na pokładzie Wszystkie nasze jachty na Brytyjskich Wyspach Dziewiczych mają na pokładzie następujące wyposażenie jachtów czarterowych : Radio VHF Ploter map Łódź RIB o długości 10–12 stóp i silnik zaburtowy 15 KM Mapy i przewodnik po Wyspach Dziewiczych Latarka Kamizelki ratunkowe dla dorosłych Grill Grill Gaśnice Wtyczki przez kadłub Szczotka pokładowa Stół w kokpicie Bimini Pościel i ręczniki Ręczniki plażowe Klamerki do bielizny Speedo i echosonda Wskaźnik wiatru Elektryczna winda kotwiczna Lodówka Telefon komórkowy Apteczka Zestaw flary Lornetka Zestaw narzędzi Hak do łodzi Sygnał dźwiękowy Róg Taśma klejąca Wiadro ze smyczą Poduszki w kokpicie Chłodnica lub chłodnica pokładowa Wszystkie kuchnie i przybory kuchenne Poduszki Gniazdko 12 V Falownik 110 V do ładowania laptopów itp. Autopilot na wszystkich jachtach Rolka główna lub w pełni listwowy z lazy jacks Odtwarzacz CD z głośnikami w salonie i kokpicie Rolowana genua Dodatki Niektóre z naszych statków czarterowych jachty na BVI posiadają również następujące dodatkowe wyposażenie jachtu czarterowego: Generator Klimatyzacja Kuchenka mikrofalowa Toster Blender 110 V Wi-Fi (obowiązują opłaty) Urządzenia wodne Kadłub Ubezpieczenie od odpowiedzialności za szkody jest obowiązkowe w wysokości 60,00 USD (maks. 600 USD) dziennie w przypadku jednokadłubowców i 70,00 USD (maks. 700 USD) dziennie w przypadku katamaranów. Kaucja wynosi 2000 USD za jednostki jednokadłubowe i koty o długości do 41 stóp oraz 5000 USD za koty o długości powyżej 42 stóp. Zezwolenie na rejs statkiem 4 USD za osobę/os. Zezwolenie do parków narodowych od 25 USD tygodniowo VISAR (opcjonalnie) 2 USD za osobę Minimum 5 nocy i 7 nocy w okresie od 18 grudnia do 4 stycznia. W przypadku instruktora wybierz łódź bez załogi.
The stand-out features in the Sun Odyssey 410 ‘Tola Sunrise’ secured this yacht the accolade of best midsize Cruiser 2019, in Cruising World Magazine and make the latest Jeanneaus one of the most attractive monohulls to charter. The brilliant innovation of a walk-around side-deck is so simple but so logical, that it is a wonder it has never been done before. The side deck slopes down towards the helm station on each side so that there is no more ...
The stand-out features in the Sun Odyssey 410 ‘Tola Sunrise’ secured this yacht the accolade of best midsize Cruiser 2019, in Cruising World Magazine and make the latest Jeanneaus one of the most attractive monohulls to charter. The brilliant innovation of a walk-around side-deck is so simple but so logical, that it is a wonder it has never been done before. The side deck slopes down towards the helm station on each side so that there is no more clambering over thwarts and coamings to get to the side deck – you simply walk around the helm. The aft cabins are not compromised, as the 410 carries her beam well aft. The design excels below decks as well. Instead of a V berth double forward, the double is offset, to give a Queen-sized double to starboard, with an en-suite head and shower on the port side. The two double berths aft share a head and shower which is on the starboard side of the saloon. Another stroke of brilliance is that all drawers and cabinets open parallel to the centreline, so nothing flies out when opened underway. For sailors looking for a 2 double-cabin boat, please consider that the size of an aft cabin on this 3-cabin boat is the same as the 2-cabin version. With a truly inviting deck plan, sailing has never been so enjoyable aboard a 41-footer. With her powerful hull, twin helms, and rudders, the 410 perfects the art of sailing and comfort on board. Centralized winches, which can be controlled directly from the cockpit, make sailing short-handed simple and stress-free. Upgrades include a roller furling mainsail, a 3-burner stove, a generator, air conditioning, ambient lighting, and a full-coverage bimini with a dodger Equipment On Board All of our British Virgin Island yachts have the following charter yacht equipment included on board: VHF Radio Chart plotter 10ft – 12ft RIB Dinghy and 15hp outboard motor Charts and Virgin Islands Cruising Guide Flashlight Adult Lifejackets BBQ Grill Fire Extinguishers Through-hull Plugs Deck brush Cockpit table Bimini Linens and towels Beach towels Clothes pegs Speedo and depth-sounder Wind indicator Electric windlass Refrigerator Cellular Boatphone First Aid Kit Flare Kit Binoculars Tool Kit Boat Hook Signal Horn Duct Tape Bucket with Lanyard Cockpit cushions Cooler or deck cooler All galley and cooking utensils Pillows 12V Outlet 110 Volt Inverter to charge laptops etc Autopilot in all yachts Roller furling main or fully battened main with lazy jacks CD Player with saloon and cockpit speakers Roller furling genoa Extras Some of our BVI yacht charter vessels also have the following additional charter yacht equipment included: Generator Air-conditioning Microwave Toaster Blender 110V Wifi (charges apply) Watermakers Hull Damage Waiver Insurance is compulsory for $60.00 (max $600) per day for Monohulls and $70.00 (max $700) per day for Catamarans. Security deposit is $2000 for monohulls and cats 41ft and under, and $5000 for cats 42ft plus. Cruising Permit $4 pp/pd National Parks Permit From $25 per week VISAR (Optional) $2 per person 5 nights minimum and 7 nights min between Dec 18 and Jan 4. For Instructor, choose bareboat.